søndag 11. juli 2010

Dagen før ferien starter & typiske gutte/jente farger.. ♥

Jeg har sommerfugler i magen min,blir så herlig å reise på ferie sammen med min lille familie. Det å kunne være en familie sammen,bare nyte dagene & oppleve masse nye ting sammen. Detter er livet,å jeg kunne ikke tenkt meg noe annet akkurat nå!♥ Gutta boys er ute å vasker bilen & ordner den før ferien. Lillesøster ligger å sover & jeg holder på å pakke. Nyter livet veldig akkurat nå,å det skal jeg fortsette med hele ferien. Det å kunne koble bort alle hverdagsysler en husmor har,det er himmelen det.. ♥
blogg pakking2
blogg pakking1
Er litt morsomt å se på disse bildene,for jeg husker så godt jeg sa at selvom jeg ventet en jente ble ikke alle klærne å gå i rosa… Veeel,det ble ikke helt sånn.. Klærne hennes er i forskjellige rosa nyanser,litt lilla & hvitt. Blir fort sånn,men synes også at lyseblått er veldig fint til jenter.. Så på ferien skal jeg se om jeg ikke finner noen søte lyseblåe klær til lillesøster. Storebror er veldig gla i blått.. Så de fleste klær han har går i forskjellige blå nyanser & litt grønt..Så her i huset er det slike typiske jente/guttefarger.
Er det typiske jente/guttefarger hjemme hos dere??
Tar kameraet med meg & pcen. Så litt blogging på ferien må jeg nok få til.. Tenkte å prøve å blogge litt om hele ferien,fra A til Å. Så dere får se hvordan vår ferien er. Vi gleder oss masse!
Ønsker dere alle sammen en fantastisk fin søndag ♥
Klemmer fra Christina

6 kommentarer:

  1. Heihei:)

    Det er ikke fritt for at det ble en del rosa til prinsessa etter at hun ble født! Etter to gutter med masse blått var det veldig gøy å kjøpe rosa:) Jeg er glad i rosa selv så da er det lett det blir slik:)

    Glede meg til å se feriebilder:) Kos dere:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Så herlig å lese!
    Man blir jo glad selv! Så takk for det :)

    Jeg har kjøpt litt lilla klær til guttene.
    Lilla gutteklær altså. Syns det er fint jeg :)
    Kjøpte også en rosa skjorte til 6 åringene men
    den ville ingen av dem ha på seg...
    Den var jo rosa!! ;)

    Du, den stolen som er avbildet under her,
    er det Jennylund fra IKEA?
    Den var ihvertfall fin!

    Gleder meg til å lese om ferien og ønsker dere en
    riktig gooooooooooooooooooood tur! :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Massemasse go`tur!!!
    Æ sa også at selvom vi fikk jente,blei æ virkelig å begrense rosa..
    Ehh...Di ALLER fleste klesplaggene hennes er rosa ;) Bortsett fra ett par bukser ho bruker som Ollie brukte,-brunrutete :)
    Hihi.
    Kos dere masse på ferie!! Så deilig!!
    Stor klem,Irene

    SvarSlett
  4. Det har blitt masse ROSA til Hedda. Jeg er ikke glad i rosa selv, men til Hedda er det mye brukt. Nå er jeg derimot ganske lei, så det blir mest rødt, lilla og blått. ;)

    SvarSlett
  5. Hej Christina! Jodå här är det mycket rosa till lilla fröken och en hel del blått till sonen. Ha det riktigt skönt på semestern. Här njuter vi för fullt! Kram Alexandra

    SvarSlett
  6. Til eldstejenta var det mye dyprosa -og massevis av kjoler- jente nummer to brukte også en god del rosa, men også en del lilla. Når lillebror endelig meldte sin ankomst ble det lyseblått, brunt og turkis, herlige farger til en liten pjokk:) Prøver så godt det lar seg gjøre å kle han mest mulig guttete;)

    God tur, håper dere får masse sol! Selv har vi nettopp kommet hjem fra tropen i Danmark:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com