mandag 12. juli 2010

Feriedag nr 1 : Endelig startet ♥

Endelig var dagen kommet der vi kunne starte på ferien vår. Herlig å være pakket å klar.Hadde 2 gull med i bilen som er veldig klar & ikke minst fornøyd & blid (det viktigste).
Kl 0900 startet vi fra Narvik & kl 1900 var i fremme i Umeå. Å det skal sies en gang til,vi har verdens snilleste barn. Blid & fornøyd hele veien. Å endelig har vi møtt på sommer & sol. Vi er stor fornøyde.
gullene klare for ferien
McDonalds
Brum brrumm søskenkjærlighet
Trenger vel ikke så si mere enn hva bildene viser,men allerede den første dagen har vi storkoset oss.Nå sitter jeg & mannen utenfor hytten i Umeå & ungene leker på lekeplassen. Dette har vært en super start på ferien,å vi gleder oss allerede til dag nr 2.
Håper alle har hatt en fantastisk fin mandag & vidre at den blir like fin.
Store ferieklemmer fra Christina♥

5 kommentarer:

  1. Kjæmpefint d siste bilde av di to sjarmtrollan! Kos dokker masse masse på ferie. :o)

    SvarSlett
  2. Såå herlige bilder, nydelig søskenkjærlighet -ingenting som slår det!

    Nyt ferien og kos dokker masse!

    Sommerhilsen fra Tove

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ så søte da:) Bra at det gikk bra med kjøreturen...ikke noe som er verre enn at ungene slår seg helt vrange når man er på ferie..det har nemlig jeg erfart!!;)

    Ha en fortsatt nydelig ferie:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  4. Det ser ut som om dere har hatt en fin start på ferien:)
    God tur videre!
    Klem AG

    SvarSlett
  5. Ha en kjempefin ferie :) Nydelige barn du har :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com