onsdag 14. juli 2010

En nydelig dag i Stockholm er over.. ♥

Kl 0800 sto vi opp til en ny & vakker dag i Stockholm. Var lett skydekke,men likevel 23-25 grader. Men det varte ikke lenge før himmelen var blå så langt øye kunne se.
nydelig dag i Stockholm by
Gamla stadn i stockholm
Dette bilde er tatt i Gamla staden. Stockholm er en herlig by ♥ Vi vandret litt rundt,å selvfølgelig innom de mange butikkene som var overalt. Dette er virkelig en by jeg kan like! Nydelig!
Vi fant en park utenfor Stortinget,der det var en vannspreder.. Vel,det var to små gull som var veldig fornøyd med det. Tror bildene viser det meste..
lek i parken2,stokholm
Lek i parken,Stockholm by
lykke for to små gull
Vi har hatt en herlig dag & vi avsluttet dagen på Steakhouse for en bedre biff.. Herlig!! Nå er det snart natta,opp tidlig i morgen for å kjøre til Malmø.. Men neste gang jeg kommer til Stockholm skal jeg være her flere dager.. For jeg har ikke fått nok av denne byen..!
Håper alle dere som er innom har hatt en flott dag & nyt den på alle mulige måter.
Ønsker alle en super fin kveld vidre!
Klemmer fra Christina

9 kommentarer:

  1. Ser helt skjønt ut - kos dere videre:-)
    Klem, H.

    SvarSlett
  2. Så herli :D
    En smule misunneli me tanke på regnet å de 10 usle gradern vi har her..
    Ei feriereise hadde vært digg!
    Men får ta det igjen :D

    Klæm Trine

    SvarSlett
  3. Åh nu längtar jag hem =) är alltid lite speciellt att se den svenska flaggan vaja i sommarvinden och bilden från Gamla Stan. *kos dere*

    SvarSlett
  4. Åååå der så det flott ut...Har aldri vært der, men ut ifra bildene ser det ut til at vi må ta en tur;)
    Så herlig at dere har nydelig vær da:)

    Kos dere masse:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  5. heihei:D Nydelig blogg du har! Så mange nydelig bilder:) Her kommer jeg innom igjen:D

    SvarSlett
  6. Så koselig å lese at dere har det så flott!
    Ha en fortsatt fantastisk ferie :)

    Klem Gummimamma

    SvarSlett
  7. Det høres ut som at dere har storkost dere i Stockholm. Herlige bilder av barna i vannsprederen :-)
    HA en fin kveld.
    Klem Kine.

    SvarSlett
  8. Å så herlig det så ut der da;)
    God tur videre til Danmark:)
    Koselig kunne følger dere på tur:)

    Sommerklem fra Ea:)

    ps: kan du sende litt sol og varme hit eller?hihi;)

    SvarSlett
  9. Hei! Du har en kjempefin blogg.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com