torsdag 15. juli 2010

En herlig ferie fortsetter.. ♥

Da var torsdagen kommet,å vi er på vår 4 dag som “turister” i Sverige.. Føler meg virkelig som en turist som tar bilder både her & der.. men dette er siste dagen vi skal tilbringe i Sverige.. I morgen drar vi over til Danmark.. ♥ Vi er kommet fram til Malmø,her ligger vi på et flott hotell.. med Teaterhus som nærmeste nabo.. der synges det opera..ja, det skal være sikkert å vist.. ! Vi kom ca kl 1730 hit,så vi tok oss en spasertur nedover byen for å kikke litt. Flott by,stor by & masse å kikke på.. Det er nesten sånn at bare 1 dag blir litt i det minste laget for meg.. Men fikk heldigvis mannen til å bli med på et par butikker i morgen,siden det var stengt før vi kom hit.. Hint : Interiør butikker!! ♥ Været er upåklagelig.. å vi storkoser oss masse. Nyter ferien til det fulle!
Malmø1
Malmø2
Malmø4
Lillesøster har fått seg “bebi” (som hun så fint sier det selv),å storkoser seg i “mammarollen”. Så artig å se hvor kjærlig & god hun skal være med dukken. Herlig!
malmø5
Storebror er veldig glad i vikinger & intresserer seg for viktingetiden.. (noe han har etter pappaen sin),så han ville ha vikingeutsyr. Tor med hammeren er vel en utav de største for han.. Så blir endel "slosskamper her” .. Artig!
malmø7
Og sist men ikke minst avslutte vi alle dagen med et god bad.. Herlig å avslutte en dag med mye gåing med et godt bad.
malmø6
Håper alle dere som er innom har hatt en fantastisk fin torsdag!
Klemmer fra Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com