lørdag 17. juli 2010

Da var vi kommet frem til feriehuset i Danmark..♥

Vi startet å kjøre i fra Malmø kl 12 idag,å vel framme i billund var vi kl 1500. Herlig at det er så kort vei mellom plassene,slik at det ikke tar så lang tid å kjøre. Ungene har vært en drøm å hatt med på ferie,de er verdens snilleste! Vi måtte over noen laange bruer når vi skulle til Danmark..
på vei til Danmark 1
Det er artig å se hvordan naturen & plassene forandres fra land til land.. Måtte ta et litt sånn typisk bilde som eg føler er veldig dansk.
velkommen til Danmark
Vel framme i Danmark,nermere bestemt Billund ventet dette feriehuset. Kjempe fint,å anbefaller alle å leie slike vist dere ønsker å dra ned hit.
på vei til Danmark8
på vei til Danmark9

Etterpå tok vi turen til Lanlandia`s hovedhus.. Var nemmelig en stk storebror som ville veldig gjerne spille bowling. Så det fikk vi gjort.. Å nemmelig jeg gikk av med seieren..
motasje av bowling
storebror på moped
En ny nydelig dag er over,å nå er det natta på oss.. Lader opp til en ny & innholdsrik dag med masse nye opplevelser som vi tar med oss vidre i livet. I morgen er det bading som står på planen. Vi gleder oss!
Håper alle som er innom har hatt en fantastisk flott fredag & ønsker alle en god natt!
Klemmer fra Christina

6 kommentarer:

  1. Skjønne Danmark - vi leide et HELT likt hus ifjor:-D
    Kos dere videre,
    klem Hege,

    SvarSlett
  2. Kos dere masse. Danmark er virkelig et supert land å feriere i!! Vi har vært der to ganger, å leid feriehus. Supre ferier! Her er så mye kjekt både for store og små!!

    Fikk skikkelig lyst til Danmark igjen jeg nå!!

    Håper dere får en flott ferie!!

    SvarSlett
  3. Hei.

    Da har vi kjørt de samme veiene til DK i sommer. Flotte bruer.

    Ha en fin ferie.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Hei, så koselig blogg du har, har tittet litt tilbake på innleggene og det er mye fine bilder her♥

    Legger meg til som følger hos deg å kommer gjerne igjen på besøk her!!

    Ha en flott Sommer videre,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Hei hei! Så herlig ferie dere er på:)Fikk skikkelig lyst til å dra samme veien:)Kos deg/ dere masse;)

    Klem
    Lotta

    SvarSlett
  6. Så fint det var der da:) Nei nå fikk jeg veeeeldig lyst til å dra på ferie altså:)

    Kos dere masse masse:)

    Klem Ea

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com