søndag 18. juli 2010

Et lite bilderas av en innholdsrik dag.. ♥

Vi startet dagen med å dra på Aquadome.. Et stort badeanlegg her i Lalandia.. Både voksene & barna storkoset seg der. Masse sklier å ta,spesielt lillesøster så ut til å ha det HELT supert!!
Etter at vi hadde vært på Aquadome,dro vi på hytten for en liten matbit. Når kl nermert seg ettermiddagstid tok vi turen til Monkey donke land.. Vel,dette er en plass der voksne også får være litt barnslig..Her brukte vi laang tid,ungene fikk ikke nok av å leke..♥
lørdag1 17072010
blogg lørdag
blogg lørdag2
lørdag7 17072010
Som dere ser så storkoser vi oss på ferien.. Kunne virkelig ikke hatt det bedre! I morgen er det legoland som står for tur,å det er en stk storebror som gleder seg veldig masse. Nå sover de søtt i sengene sine,å jeg skal snart krype under dyna mi,jeg og...
Ønsker alle som er innom en god natt ♥
Og en flott søndag i morgen!
Masse sommerklemmer fra Christina.

1 kommentar:

  1. Så herlig! Ser ut som alle storkoser seg på ferie. Godt å høre noen får brukt ferien til å lade batteriene skikkelig. :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com