søndag 18. juli 2010

Safari i løveparken.. ♥

Er noe jeg anbefaller på det sterkeste for de som er i nærheten av Legoland. Det tar ca 20-30 min å kjøre fra Legoland,men det er så verdt det…! Her fikk vi gå inne hos apene & flere av dyrene. Pluss at vi fikk kjøre i hele parken med bilen. Vi fikk være så nært løvene,siraffene & sebraene at vi kunne ha klappet de.En virkelig stor begivenhet både for små & store.Og en opplevelse som vil være med oss for resten av vårt liv!
blogg søndag1 blogg søndag2
blogg søndag3
blogg søndag5
blogg søndag5
Har veldig mange flere bilder,men da blir jeg sittende her i hele natt. Så velger å spare resten til en annen gang,men en ting vet jeg.. Skal vi i nærheten igjen,kommer jeg garantert til å ta en tur igjen dit. En helt fantastisk opplevelse! I morgen går veien til Norge igjen,men ferien er ikke helt ferdig enda.. Turen går til Kristiansand i morgen. Håper på like fint vær som idag!
Håper alle dere har hatt en flott & minnerik søndag slik vi har.
Ha en vidre fin søndag2

2 kommentarer:

  1. Ser ut som om dere har hatt en koselig tur med masse flotte opplevelser:) Vi skulle også innom Løveparken denne ferien, men ei av jentene satte seg helt på bakbeina av redsel for de skumle dyra. Men neste gang vi skal til Danmark skal vi!! Ønsker deg en flott uke:)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder!

    Ser ut som om dere har hatt en flott tur. :) Vi er nettopp kommet hjem fra Danmark selv, og vi fikk med oss Legoland og København Zoo.

    Neste gang får vi prøve Lalandia og Løveparken. ;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com