mandag 19. juli 2010

Lyst å være med på Give awayen min? ♥

Tenkte å minne dere på Give awayen min… Er under en uke til trekningen. Er mange som har meldt seg på allerede,å det syns jeg er kjempe koselig.. Gleder meg til å trekke den,sånn at jeg kan sende den heldige premien.. Er alltid stas å kunne overraske andre med noe fint.

Give away hos drømmer om drømmehuset

Du kan trykke HER for å komme til innlegget om Give awayen min.

Nå sitter vi om bord på ColorLine på vei til Norge.Her blir vi sittende til 0200. Så skal se om jeg ikke får besøkt dere litt nå.. Har ikke fått vært rundt å kikket hos dere,så det gleder jeg meg veldig til. Hatt en kjempe fin ferie både i Sverige & i Norge,men nå skal det bli godt å komme hjem også!

Ha en vidre fin kveld & natt!

Klemmer fra Christina

2 kommentarer:

  1. Så bra at dere har hatt en fin tur!:)

    SvarSlett
  2. Ser ut som om dere har hatt en kjempefin ferie!!
    Leste faktisk akkurat i nyeste Mamma om ferie med barn i Danmark, og fant ut at det må bli neste års sommerutflukt...så mange artige parker å velge mellom!
    Ha en fin reise hjem!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com