torsdag 22. juli 2010

Ferien fortsetter.. ♥

Vi har noen fine dager i norges langstrakte land.. Det er da et fint land vi bor i. Tirsdagen besøkte vi både Kristiansand & Stavanger. 2 flotte byen,men vist jeg skulle flytte noen plass ville jeg valgt Stavanger. Jeg falt pladask. Nydelig by,virkelig en by jeg kunne bodd i.. ♥
Blogging torsdag 22072010
blogging torsdag1
Fargerikt i Stavanger
En kjempe flott dag i Stavanger. Nå er vi kommet fram til Trondheim,shoppet litt idag & nå er det snart kveld. I morgen drar vi hjemover.. Men først innom IKEA en liiiiten tur… Er det noen som vet om noen plasser man bare innom i Trondheim når man først er her?? Blir kjempe glad for alle svar her!
Tusen takk for alle koselige kommentarer jeg har fått i det siste,det varmer utrolig masse. Å er like koselig hver gang!
Ha en vidre fin kveld (ferie)

5 kommentarer:

  1. Åååå, nu fikk æ skikkeli løst å fære tel Stavanger. E nån år sia sist æ va dær, elske den byen. Men desverre e venninna mi som bodde dær og som æ brukte å campe hos når æ va dær fløtta nordover. Hadde æ ikke i si ti kommen inn på sykepleiern hær så hadde æ nokk bodd dær nede nu, sto akkurat på fløttefot når svare fra skola kom. Jaja, får heller ta en tur en gang d passe sæ. :o)
    Go tur hjæmover og kjør førsekti i sjitvære som dokker blir å møte på turn nordover. Hær rægne d i bøtte og spann! :o(
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Hei frøken! Mine favoritta i byen (Trondheim) e Cornelias hus, Ting & en romantisk butikk i nabolokale til Ting(huske ikke navne, e ganske ny) i sentrum. På solsiden har du Rom for alle, Bolia og Studio Slettvoll. På vei ut av byen (nordover) har du Trægården senter på Ranheim som har en supersjarmeranes interiørbutikk med en trivelig cafe - verd en stopp(Hadde et innlegg 18.mars om butikken)!. Det va interiørbutikkan som æ kom på i farta.. Dersom du treng guding e det bare å ringe;)

    -Klem-

    SvarSlett
  3. Stavanger er en nydelig by. Hvis du fortsatt er i Trondheim så kanskje du skulle stikke innom Cornelias Hus? Butikken ligger i Jomfrugata 1...

    Mvh
    Renee

    SvarSlett
  4. Hei;)
    Stavanger så ut som en nydelig by, har aldri vært der, men kunne godt tatt en tur:)

    Ha en fortsatt deilig reise:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  5. så koselig og fint innlegg om byen vår stavanger, dete r virkelig en fin by, var du innom sandnes også? Der ligger interiørbutikkene som perler på en snor... Ville godt innom til butikken til tines kreative om jeg var i trondheim jeg, vet ikke hvor den ligger da, men det står sikkert på bloggen. Ønsker deg en riktig fin helg og en videre fin reise. Det høres kjekt ut å reise rundt i vårt land slikt:) Klem Monica

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com