lørdag 24. juli 2010

Med hjem fra Ikea ble.. ♥

blogg lørdag 24 juli 1.JP juli 2G

Denne leselampen til blogghjørnet mitt. Har sett på denne lenge & endelig ble den min. Syns den passet godt inn her hos meg. Flere godbiter ble med meg hjem fra ferieturen.. Viser nok disse i et annet innlegg.. Vi kom hjem kl 0700 i mårres,å med snille unger fikk vi sove til 12. Da var det utpakking som sto for tur. Noen vi er ferdig med nå.. HURRA!! Nå griller mannen & vi andre sitter å venter spent på middagen som lukter himmelsk.. ♥

blogg lørdag 24 juli 3

Ønsker alle som er innom en fantastisk fin lørdag vidre.. ♥ Nyt den ♥

Lørdagsklemmer fra Christina

6 kommentarer:

  1. Den lampa er veldig fin, og den passet godt inn hos deg, ja!
    Så deilig med grillkveld -vi har kost oss hos venner i dag, i kveld blir det bare avslapping hjemme! Deilig det også :)
    Kos dere i kveld!
    Klem fra
    Lise

    SvarSlett
  2. Den lampen var kjempe stilig.
    Vi har startet ferie i dag, og har stålende vær. Muligheten er stor for at det blir grilling på oss også. Ha en fin kveld. Klem.

    SvarSlett
  3. Kjempefin lampe. :)Tusen takk for kommentar inne hos meg. Ha en koselig kveld. :)Klem.

    SvarSlett
  4. Flott lampe.
    Vi sitter ute i hagestuen med fyr på peisen, venter på at det skal bli litt mørkere så jeg kan tenne alle stearinglysene.
    Ha en fin kvled.

    SvarSlett
  5. Heia og velkommen hjem fra ferie;)
    Har skjønt at det var en vellykket en...
    Den lampa har jeg også,både i liten og stor.
    Den er veldig fin!

    Hvordan program redigere du bildene i?
    Du er så flink,fikk lyst å prøve;)

    Sommerklem til deg.

    SvarSlett
  6. Väldigt mysigt läshörn och lampan passade ju perfekt! Hoppas ni hade en fin tur. Kram

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com