fredag 30. juli 2010

PIP home serviset på tur hjem til meg..♥

Pip home

blomstrende godis

blomstrende snaks

Da har jeg bestilt meg noen ting ifra PIPhome serviset.Så på det når jeg var på besøk hos Cornelias hus i Trondheim. Bestilte meg kopp & fat i blått med en fulg på. Så søtt!  Så bestilte jeg meg en liten blomstrende blå skål for å ha godis i & en stor blå for å ha potetgull å annet snaks. Gleder meg til jeg får det hjem slik at jeg kan pynte bordet med det..Syns serviset så søtt & nostalgiske ut,så det falt virkelig i smak hos meg.

Har du noe av PIP Home serviset hjemme hos deg & hvordan liker du det??

Ps. Takk til alle dere 100 som ønsker å følge meg & drømmer om drømmehuset. Det varmer meg godt om hjerte å se at så mange vil følge meg på min vei her inne i blogglandia..

Tusen takk! ♥♥

Ønsker alle som er innom en fantastisk fin fredag.. må den bli akkurat slik du ønsker..

Klem fra Christina

5 kommentarer:

  1. hei hei!
    Det var nydelig! Så det i et interiørblad i går faktisk... så artig at du hadde kjøpt det! :)

    SvarSlett
  2. Det er kjempesøtt. Har ikke selv, men veldig fint var det. :)

    God fredag! :)

    SvarSlett
  3. Det er bare helt nydelig det servicet der! Angrer en del på at jeg ikke rasket med meg en kopp og et fat når jeg var i Trondheim. Du får kose deg masse med en god kopp te og litt godis når du får det hjem:)

    SvarSlett
  4. Åååh guu så fint det der servicet va :)) Kunne tenkt mæ di! :D
    Ha en fiin dag,vennen <3

    Klem,Irene

    SvarSlett
  5. Jeg har PIP servicet. Mange deler. Elsker det. Kan kjøpe det f.eks på velkommen.org. De har også noe på shop.dk (velg isabella shop)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com