torsdag 29. juli 2010

Tikk takk.. ♥

tiden går altfor fort

så altfor fort!

Jeg bestilte for en stund tilbake noen søte klokker fra Prinser & Prinsesser. Nå er de kommet,å jeg syns de var enda søtere i virkeligheten.

Ja,jeg syns virkelig tiden går.. Nå er det ikke mange dager til vi er i august.. Måneden da lillesøster skal plutselig bli stor å begynne i barnehagen. Kjenner det gir meg en klump i magen,å jeg vet ikke om jeg liker det eller ikke. Men jeg vet at lillesøster kommer til å elske det. Syns ikke det er lenge siden jeg kjente spark i magen fra henne,å nå skal hun plutselig være uten meg i mange timer.. Utfordring for mamman det ♥

Hvordan følte du det når dine søte små startet i barnehagen & skulle være uten deg i mange timer?

Ønsker alle dere som er innom en flott torsdagskveld vidre.. !

Nyt den

Klem fra Christina

9 kommentarer:

  1. Hei.

    De var supersøte da. Artig å ha noe som ikke alle andre har. Liker den stilen på klokker. Fikk kjøpt meg en blank en i DK til 30,-.

    Ha en fin kveld.

    Fin bloggen din har blitt.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Tiden går fort, ja... Det var litt vemodig å sende ungene i barnehagen -da var baby-perioden definitivt over... men jeg så jo at barna trivdes godt, og da var det greit likevel...
    Lykke til med innkjøring i barnehagen!
    Så fin bloggen din er blitt forresten!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra
    Lise

    SvarSlett
  3. Hei og takk for koselig hilsen! Skjønne klokker du hadde fått tak i. Lykke til med minsten i barnehagen, vet hvordan du føler det, er en skikkelig hønemor selv:) men det går jo så veldig greit når man ser hvor bra de har det..min minst begynte på skolen i fjor- det var enda verre!!...men det går jo så fint så:)
    Ha en strålende helg
    Klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig skjønne klokker, slike vil jeg ha til mine også!! :)
    Mine har begynt da dem var 1,5 år, og jeg syns det gikk helt fint. Gruet meg ikke noe spesielt, begge mine er typiske barnehage barn så dem var varme i trøya fort hehe :)
    Lykke til, det går nok så fint ;)

    SvarSlett
  5. Herlige klokker:) Jo tiden flyr, alt for fort! Hvordan det var med mine to og start, vel det var verst med eldstejenta, følte jeg mistet kontrollen da hun begynte... Blir jo så vant til å være deres "alt", og da er det ikke så godt å overlate ansvaret til andre, men det går jo så bra:) Lykke til med barnehagestart, det går nok strålende skal du se.

    SvarSlett
  6. Takk for koselig hilsen på bloggen min:-)

    Lykke til med barnehagestart! Det går kjempefint etter noen dager - I promise:-)

    Fine klokker, forresten:-)

    SvarSlett
  7. Åh, for en fantastisk fin blogg du har!
    Tusen takk for kommentaren hos meg forresten :)

    Så søte klokker! Det er vel kanskje en slik en jeg skulle hatt, for jeg har store problemer med å komme meg opp av senga for tiden! Bruker mobilen som veggerklokke, men den duger dårlig merker jeg :)

    Uff... jeg hadde blandede følelser da mi lille snuppe skulle begynne i barnehagen. Hadde veldig dårlig samvittighet til tider, men når jeg såg hvor godt hun likte seg, så gikk det bedre :)Hun begynte rett før hun fylte 2 år, og jeg merket at hun hadde godt av å komme seg ut blandt andre barn.
    Det går nok bra for deg og lille jenta di også skal du se :) Men uansett, det er nok verst for mamman ja:)

    God natt!!
    klem

    SvarSlett
  8. Herlige klokker til de søte små! :)
    Du er nok overhodet ikke alene om å grue deg til å sende de minste i barnehagen eller til dagmamma... Jeg husker at jeg grudde meg så fælt til å sende min første til dagmamma (hun var bare 9 mnd) at jeg vurderte seriøst å slutte å jobbe og begynne med eget foretak for å slippe å sende henne fra meg så tidlig! Med nummer to var det litt bedre, for han hadde storesøster å støtte seg til når han skulle avgårde ut i den store verden....Uansett er det vemodig at babytida er slutt og at man skal overlate dem til andre, men heldigvis er det som du skriver: ungene pleier å stortrives i barnehage!

    Lykke til!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  9. Hei, så flott blogg du har :)

    Ja, tiden flyr.
    Når lillemor begynte i barnehagen så jobbet jeg på naboavdelingen. Hadde det ikke vært for det hadde det ikke vært så lett :)

    titter nok innom her igjen.

    Sov godt! :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com