søndag 15. august 2010

En god lunsj på en herlig søndag ♥

en god kopp sjokolade god søndsags
Herlig lunsj med en kopp sjokoladekaffe & bolle til..Vi fortsetter arbeidet med trappen idag,å er et steg nærmere ferdig. Har planlagt litt hva som skal være under trappen. Blir åpent rom under,men vurdere å lage meg sy/hobby krok under der siden vi ikke har noen andre rom å ta av. I går bestilte jeg meg tekstilstoff & andre hobby ting fra Panduro. Gleder meg til den pakken kommer.
Ønsker alle som er innom en fantastisk fin søndag! ♥
hjertelig hilsen

13 kommentarer:

  1. Heisann Christina!
    Blir jo sulten her inne hos deg!
    - må bare si det mens jeg husker det: Så lekker utformingen av bloggen din er!(blir inspirert til å "pusse opp" min;-D)
    Tusen takk for koselig hilsen , og ha en nydelig søndag du også!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  2. Heisan Christina. Flotte bilder. Fikk skikkelig lyst på bolle jeg også :)
    Ha en fin dag.
    Klæmmer fra Susanne

    SvarSlett
  3. Nam..Det så godt ut!
    God søndag til deg også! :)

    SvarSlett
  4. Å, det så deilig ut! Får helt vann i munnen:-)
    Pakker fra Panduro er alltid spennende!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder! Kjenner at jeg er sulten nå!:)
    Lykke til med trappeoppussingen!

    Klem Nina

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg, legger meg til som følger på den flotte bloggen din jeg. Bildene dine bar nydelige. Ha en fin søndagskved

    SvarSlett
  7. Det så fristende ut! Ikke bare serviset, maten også... Hihi... ;)

    SvarSlett
  8. Åååh som du frister med de bildene.Jeg elsker bollebakst så dette gikk rett hjem hos meg. Må ut på kjøkkenet og sjekke om jeg har noe godt i skapene ;-)

    Så lekkert kjøkken du viser i et innlegg under her. Virkelig delikat og innbydende. Du må kose deg storveis der inne - det ville jeg gjort.

    Klem Marit

    SvarSlett
  9. Ja, den bollen så jammen god ut. Lurt med sykrok under trappen, det er så utrolig kjedelig å pakke sysakene ut og inn hver gang man skal sy noe. Håper byggingen gikk fint :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  10. Hei.

    Dette fikk jeg lyst på nå. Ser godt ut.

    Gleder meg til å se trappa. Håper på inspirasjon til å sette i gang med vår. Den er rett og slett fæl.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  11. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:)
    Det måltidet så snopaktig godt ut, -og så spennende med hobbypakke da!!:)

    SvarSlett
  12. Til tross for at det har vært kaldt og dårlig vær hos deg i helgen, så ser det iallfall ut til at du hadde en fullkommen flott søndag :o)

    Kose deg i den nye uken!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  13. Mmmmm så deilig!

    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra
    Lotta:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com