mandag 16. august 2010

Planlegging av Ikeaturen ♥

God mandags morgen alle sammen!
Sitter her å ser litt på hva som står på min huskeliste til Ikea. Vi kjøre til Ikea på fredagen (Først til Kiruna med bilen,for å gjøre den frisk.. ) .
Til nå har vi en sort tv-benk som ikke er noe fin i det hele tatt,å den sorte STORE tven oppå,men tv får jeg nok ikke bort.Så da kan jeg jo heller prøve å gjøre noe med tvbenken. Jeg har kikket på Ikeas Liatorp tvsenk.
liatorp tvsenk
Og siden mannen er av den typen som mener steroanlegget er veldig viktig,så har vi både forsterker & fronthøytaler som ser ut som digre elefanter (bare for at de er store da) . Å disse skal det helst være plass til inni denne.
Så er det noe som har denne & er det grei plass inni til forsterkere osv?
Ønsker alle som er innom en flott start på en ny uke!
hjertelig hilsen

4 kommentarer:

  1. Hei Christina og tusen takk for så ksoleig kommentar!! Ja, og det var ikke vanskleig heller, bare hobbyplate og to-tre skruer;-) Så fin tv-benk, kejnner ikke til om det er forsterkerplass der, men fin var den;-) Og så nydelige lunsjbilder, samme kopp som meg, herlig blåfarge! Nyt dagen, klem fra Marianne:-)

    SvarSlett
  2. Vet ikke hvor god plass det er i den tv-benken - men fin er den!
    Tusen takk for koselig hilsen,
    - og ha en fin dag:-)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  3. Denne er veldig fin! Har kikket på den flere ganger Den er ganske stor med god plass så jeg tror nok at du vil få plass til både forsterker og resten av duppedingser som menn er avhengi av^^,) ...men jeg har den ikke selv da;)

    Ha en fiiin dag!
    Klem, Anita:O) (som har overlevd sin første skoledag;))

    SvarSlett
  4. Heisann! Jeg har denne benken - og bruker den som skjenk!

    Kan ikke svare deg om det vil være plass til forsterkere og slike ting - men hyllene er romslige så det vil nok gå! Ville tatt mål for sikkerhetsskyld!

    Ha en fin mandag,
    hilsen Ingvild

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com