torsdag 5. august 2010

En herlig torsdag.. ♥

middag torsdag 05082010 middag torsdag 05082010 1

Idag fant vi ut at vi skulle ha kylling & salat.. Å nam,så godt det var da.. Vi er altfor sløv til å kutte opp salat å lage det til middager vi spiser. Å når man kutter det opp slik,så blir det gjerne veeldig godt. Kuttet opp isbergsalat,paprika,løk,mais,annanas,ost & skinke. Det var nydelig! Så nå har vi satt resten inn i kjøleskapet,så skal vi kutte opp resten av kyllingen,så lager vi kyllingsalat også. I tillegg var vi på coop å handlet ( vanligvis handler vi på rema) å der hadde de et veldig godt tilbud på frukt. 10 kr for egentlig det meste. Så vi handlet kiwi,appelsin,annanas,druer,fersken,banan osv. Supert!

frukt idag

Så handlet jeg noen roser også. Var 2 pk for kr 75 på Rimi. Å det skal jo sies man får jo det man betaler for. Når jeg kom hjem å skulle sette de i muggen så datt nesten alle bladene av. Så jeg kan ikke skryte av de,men men.. Blomster er nå koselig for det om.

hvite roser5 hvite roser6

ferske roser ferske roser1

Alt i alt en kjempe herlig dag! Nå skal jeg sette meg sammen med storebror så skal vi lage bursdagskort til bestekompisen hannes som blir 5 år til helgen. Det må feires med jubel & brak. Litt senere skal jeg bake sjokolademuffins med jordbær inni,fant en oppskrift på det å de så nydelig ut. Så det må jeg bare teste ut. Kommer nok innom her å viser dere det.

Er dere flink til å ha mye salat i middagsmåltidene deres?

Ha en vidre fin torsdag & tuusen takk for alle kommentarer på den nye headeren min. Blir bare mer å mer fornøyd & veldig koselig at dere også liker den.

Klem fra Christina

2 kommentarer:

  1. gjør ingenting om bladene ramler av, jeg plukker av nesten alle, lar noen i toppen være igjen. bladene stjeler mye av vann/næringa.. så jo mindre blader jo bedre for selve rosa :) fikk dette tipset av en florist i Narvik :) Og rosene holder seg da lenger, iallefall hos meg. og vannet i vasene skal være langt opp på stilken så vannet slipp å ha så lang vei for å komme opp til selve roseblomsten :)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Så herlig med salat til middag. Det trenger ikke alltid å være så tungvint.

    Så bra at du pleier å handle på Rema. Hehe...

    Liker det nye utseendet på bloggen din nå. Kjempefin. Hvor finner du templates og hvordan lager du så fin overskrift? Jeg ønsker forandring som ikke er komplisert.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com