onsdag 4. august 2010

En lite forandring på bloggen.. ♥

Jeg vil gå for en lys & enkel stil på bloggen & da passet ikke header som jeg hadde helt inn i det. Så nå har jeg laget meg en ny header. Å jeg må si meg ganske fornøyd. Likte den jeg,å det var ikke så vanskelig å lage heller. Artig å prøve seg på litt design selv. Jeg har funnet ut at de fleste fargene som vil bli brukt på bloggen er grå,lyserosa & lyseblå. Noen farger som jeg liker veldig godt.
Når du lager blogg,tenker du da over hvilken farger som gjenspeiler deg i den?
Hva syns du om den nye header?
Har begynt på et prosjekt nå,har et barskap som er mørkt. Syns det blir så tungt hos meg nå. Så da sitter jeg å lurer på om jeg skal selge det eller om jeg skal male det hvitt. Kommer med bilder av dette på neste innlegg. Nå starter stua å bli bra. Mangler bare vitrinskapet & sjenken min så blir det bra. Håper jeg får henta det snart. *krysse fingrene for at bilen blir frisk snart*.. Sånn at jeg å kommer meg på Ikea.
Ha en fortsatt fin onsdag! ♥
Klem fra Christina

15 kommentarer:

  1. Liker! Veldig!! :)

    Hvilket program laget du den i?

    -Renate-

    SvarSlett
  2. For en nydelig header du har laget - jeg elsker den!
    Saa flink du er!

    klem Nina

    SvarSlett
  3. Den ble knallfin, så flink! Liker utseende (og Selvfølgelig innholdet) på bloggen din veldig godt ;)

    SvarSlett
  4. syns headeren du har laget er kjempe fin jeg.

    Med det spørsmålet du stilte, så har veld ikke akkurat jeg tenkt så mye på farge og hva som passer sammen på bloggen min, men kansje ikke så dumt å tenke igjennom..

    Ha en fin onsdags kveld :-)

    SvarSlett
  5. Jeg elsker forandringen på bloggen din!!

    SvarSlett
  6. KJempefin header...ja jeg tenker over fargene :)
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  7. Headeren ble VELDIG fin!! må neste poengtere det igjen SUPER FLOTT!!
    Jeg tenker stadig på farger (i bildene spesielt) når jeg skal lage et innlegg. Synes det er viktig at hver blogg har sin egen stil, noe jeg synes du er veldig flink til.

    Men tenkte jeg bare kunne nevne at jeg sliter generelt med å lese rosa og lys grå på hvit bakgrunn.. Kanskje det bare er meg?

    Onsdagsklemmer Madelén

    SvarSlett
  8. Da mente jeg selvfølgelig litt lysere grå en den typen du har.. Har ikke noe problem med den ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  9. Jeg sender deg gjerne litt sommervarme og de beste ønsker for en snarlig Ikea-tur!
    Vakre tanker fra K@ri*

    SvarSlett
  10. Dette så veldig fint ut! Likte headeren din godt. Den er lys og lett, og passer til bloggen og til stilen din. Jeg tenker absolutt på på stilen min og slikt når jeg velger farger og bilder til bloggen min. :)

    Hvordan får du til å lage slikt facebook-merke?

    SvarSlett
  11. Utrulig fin header!! Flink du er : )
    Ha en fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  12. Heia!
    synes det var en fin head! Det er morsomt å lage selv!

    SvarSlett
  13. Hei hei
    Likte headeren din kjempe godt. Denne typen har vært i mine tanker og. Hvor og hvordan lager du den?
    Nydelig blogg har du og
    Klem Tove

    SvarSlett
  14. Heisan

    Nydeli header ♥ Angående barskapet kan du jo male det hvitt for å se hvordan det blir, så kan du eventuelt ta en avgjørelse på hva du skal gjøre med det =)

    Klæm Cathrine N

    SvarSlett
  15. Headeren din ble kjempefin..og det gir et lyst og rolig inntrykk ja.:-)

    hehe...hadde fint klart å lage like mye rot uten verken hund eller barn jeg da.:-) Men den som roter mest hos oss...er vel gubben i huset.:-))

    En fin dag til deg.:-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com