onsdag 4. august 2010

Prinsessen i huset.. ♥

Isabella 04082010 1 Isabella 040820102
Isabella 040820103 Isabella 040820104
Med deg i livet er det solskinn hverdag!
Idag skinner solen utenfor vinduene vårres men inne skinner alltid sola av denne solstrålen. Det er smil & glede fra hun står opp til hun skal sove. Det er så godt å ha blide & fornøyde unger.Hun er i en periode nå hvor alt skal gjøres selv. Hun skal spise selv,drikke av vanlig glass selv,osv.. Å får hun ikke lov til dette,da er det ei som viser sinne. Er så artig å se hvor hun har vokst allerede & har sine egene sterke meninger. Er så spennende nå for det er ikke lenge for barnehagestart & når jeg prater til henne om at hun skal starte i barnehagen å leke med de andre barna.. Smiler hun & går mot døren. Hun er vist litt mer klar enn mammaen.. ♥
Mannen holder på å gjøre bilen frisk,var vist ikke bare bare det der.. Håper den blir frisk snart,vi som skulle kjøre til Ikea. *håper håper*.. Tenkte å fortsette å ordne litt i stuen her. Noen skal bort og andre ting skal settes frem. Blir nok bra til slutt.
Har du noen planer for dagen?
Ha en fantastisk fin onsdag!
Ps. Vist du trykker på knappen liker på facebook siden min,invitere dine venner som du tror kan like drømmeromdrømmehuset så er du med i trekningen av 2 telysholdere fra Lene Bjerre.  Husk å skrive utført på veggen etterpå sånn at jeg vet at du har gjort det.
Klem fra Christina

1 kommentar:

  1. For en nydelig liten jente du har! Godt hun gleder seg til å begynne i barnehagen da:)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com