tirsdag 3. august 2010

Stuen min med nye detaljer.. ♥

stua del1 Stua del2

Stua del4

Stua del5

Måtte dele noen bilder med dere av stuen nå. Som dere vet satte jeg kisten på kortveggen,hengte opp bilde & klokke. Ble sånn høvelig fornøyd. Fant ut at jeg måtte prøve å finne en annen plass å henge knagge,å det fant jeg. Hang den ved siden av speilet,men de 2 puffene under.

Til slutt må jeg si meg fornøyd & det er veldig godt å få noe opp på veggene etter man har malt å det har vært ganske tomt på veggene siden.

Nå er det greys som står for tur.. Endelig! *Lykke*..

Skal du se på Grey`s??

Ha en vidre fin kveld!♥

Klem fra Christina

14 kommentarer:

  1. Så koselig du har det! :) Bare å flire i vei... Haha.

    Kos deg med Grey's. Trist... :(

    Klem Anine

    SvarSlett
  2. Ble kjempe fint!!! :) Skal ikke se Greys, har sett dem :)Laste dem ned og ser dem på nett :) Takk før hilsen!

    Ha en herlig kveld med familie og Greys! <3

    Klem

    SvarSlett
  3. Stili klokke du har fått dæ :D
    Har kjøpt den samme, bare ikke fått den på veggen.
    Skal ha den på badet ;)

    flott stue :D

    klæm

    PS: tusen takk for hjelpa på FB, håpe æ har gjort det rett :P

    SvarSlett
  4. ..takk fro koselig kommentar på bloggen min....så koselig du lager det hos dere....du har sansen..miamorhilsen i natten..på tide å køye nå....

    SvarSlett
  5. Hei.

    Så flink du er. Herlig stue. Likte godt kista di.

    Grey's er et must. Bare synd det går så lang tid mellom sesongene. Har hørt at denne sesongen blir dramatisk... (?)

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Kjempefint i stua di:) Jeg er ferdig med den sesongen av greys allerede:) Ser på nett fra USA. Litt hekta på nettnedlasting jeg:) Lurte på hvordan du får dato og overskrift sentrert i midten på bloggen. Det kunne jeg og nemlig tenkt meg:)
    Klem Julie

    SvarSlett
  7. Så fint du har det! ...og mormora mi hadde akkurat maken til bildet ditt av fiskeren med pipa! Herlig! :))

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  8. Jeg så Greys, Spennende ja :) Ble jo kjempefint med knaggene der, så flink du er :)

    SvarSlett
  9. Koselig!
    Ja, jeg så selvfølgelig Greys...
    Men hadde allerede sett denne episoden,
    da jeg ikke klarte å vente på fortsettelsen... hehe..

    SvarSlett
  10. Hei:)

    Så fint du har det. Virkelig nydelige bilder!

    Tusen takk for så koselig kommentar inne hos meg. Supert at du la igjen et lite spor etter deg, så fikk jeg mulighet til å oppdage bloggen din.

    Ha en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  11. Så koselig du har det :) Mange søte detaljer :)
    Klem Martemora

    SvarSlett
  12. Sååå lys og lett, rett og slett herlig! <3

    SvarSlett
  13. Så koselig du har det, med herlige detaljer over alt! Likte godt kisten din, og knaggerekker med stæsj får man aldri nok av :-)

    Var hjemom fra Portveien i går, så da fikk jeg sett Greys jeg også :o)

    Kos deg videre i sommeren!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  14. Så fint det har blitt! Synes knaggene, klokken og bildet passet veldig bra der du har hengt det:)

    Herlig hvit stue! =)

    Begynner å bli litt høstaktig her i Trondheim også, noe jeg på sett og vis er glad for! Liker jo sommer og sol også, men elsker mørke høstkvelder! Dessuten nærmer vi oss (snart) jul, hihi;)

    Ha en fortsatt flott dag:)
    Klem, Marte

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com