lørdag 14. august 2010

Jeg lurer på..♥

Dette er meg.. men hvem er du

I går hadde jeg nesten 300 stykker som var innom Drømmer om drømmehuset. Jeg har en teller som teller slik at vist du er innom flere ganger på en dag,så blir det bare 1 gang på telleren. Jeg er kjempe glad for at så mange finner veien inn hit,å jeg håper dere koser dere når dere først er her. Å jeg er kjempe glad for alle kommentarer & mailer jeg får. Det gjør meg virkelig glad!♥ Men så lurer jeg på.. Hvem er alle de som er innom..de som kanskje er innom men ikke lenger igjen spor.. Hadde vært så gøy å fått vite hvem som faktisk leser & ser på det jeg gjør.

Så da lurer jeg på Hvem er DU? Og hvordan fant du veien inn hit?

Ønsker alle en herlig lørdag! ♥

hjertelig hilsen

9 kommentarer:

  1. Jeg er innom deg støtt og stadig, men rekker ikke å legge igjen et spor for hver gang. Sånn er det i en hekisk hverdag.
    Jeg tror nok lillejenta di vil få det veldig bra i bhg. Er bare ni dager mellom våre. Felix var veldig klar for bhg nå. Tror det var derfor det går så bra.
    Skjønner at du gruer deg, gjorde det jeg også;) men du skal se dt går bedre enn du aner.

    Fra det ene til det andre: er du fornøyd med antall downlights på kjøkkenet? Vi holder på nå, og jeg aner ikke hvor mange det er lurt å ha.

    ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Mitt navn er Madelén (snart 25) og jeg er innom deg titt og ofte og prøver så godt det lar seg gjøre å legge igjen noen spor.
    Hvordan jeg fant deg? Aner egentlig ikke, men det må jo enten være via en annen blogg eller NIB.

    Ellers er det jo ikke så mye og si om meg. Er ei glad jente som elsker nostalgisk interiør og loppemarkeder. Hjemmet mitt er LANGT fra ferdig så inne på min blogg så får du være med på dekoreringsreisen min. Og senere skal vi pusse opp litt større ting :D

    Ønsker deg en god dag og vil gratulere deg med alle besøkene!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Ja kjempearti å ha :)
    Tatt dem hos Fame, på gratis fotografering me ett gratis bilde.. (årli sommerkampanje)
    Veldi kjekt ;)

    Åh da må æ innom der i SKien når vi drar dit i jula :D tihi ;)

    Ha en flott lørdag!

    Klæm

    PS: mæ vet du godt kem e :D tihi :)

    SvarSlett
  4. Jeg er vel en av de som er innom deg støtt og stadig. Har deg jo på lista mi, så da blir det en titt i ny og ne:-)
    Jeg er for tiden ufør, så det blir mye tid på pc innimellom. Har dager der mesteparten av tiden blir brukt i sofan. Er avhengig av pc da.
    Ellers er jeg mye sammen med venner, dog de som kommer hit.
    Nå forberedes det til skolestart. Mine unger skal begynne i 4., 7. og første videregående! Tenk det, jeg som nettopp hadde baby!

    Håper DU har det bra.
    Klem fra Tina

    SvarSlett
  5. Hei! ♥
    Jeg er 22 år, bor i Sandefjord og har "nettopp" startet å blogge. Jobber i barnehage, men drømmer om å starte min egen interiørbutikk en dag. Elsker Sør- Frankrike, og vil gjerne flytte dit.. Bor i en på 100 m2 leilighet sentralt i Sandefjord med kjæresten min, og bonusdatter på 10.
    Leiligheten vår er et oppussingsprosjekt, og da vi flyttet hit var det mørkegrønne vegg-til-vegg tepper, alle regnbuens farger på veggene (bare mørke farger da, mørk blå, gul, rød...)
    Vi blir ikke arbeidsledig! ;)

    SvarSlett
  6. God helg til deg også....
    Klem fra Hanna

    SvarSlett
  7. æ e nordlandspia fra samme by...e nærmere førti enn tretti...e innom dæ titt og ofte..koselig blogg.må gudene vette korr æ fant bloggen din,datt vel bare innom-..vi hadde onga på samme avdeling i b-hagen..
    ha en fantastisk lørdag,sjølv om d e regnvær..
    klæm fra n-pia..

    SvarSlett
  8. Hei hei, e innom hær ofte å følge spent me på alt fra pannelugg til flytting av trapp;) husker ikke korsen æ kåm inn på bloggen din men mest sannsynlig via en anna blogg.

    Hilsen Narvik-væring;))

    ps. koselig blogg

    SvarSlett
  9. Hei! Takk for hyggelig kommetar hos meg. Nå legger jeg igjen et spor hos deg også. Så herlig blogg du har! :-)

    Klem fra meg

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com