fredag 13. august 2010

En liten titt innom kjøkkenet vårt ♥

bloggkjøkken5

bloggkjøkken2 bloggkjøkken3

bloggkjøkken7

bloggkjøkken6 bloggkjøkken8

bloggkjøkken4 blogg kjøkken1

Tenkte å ta dere med inn på kjøkkenet vårt en liten tur. Vi pusset opp kjøkkenet før ca 2 år siden. Før dette var det et fælt oransje kjøkken. Jeg er ikke så veldig glad i den fargen,så var veldig godt når vi fikk pusset det opp. Et veldig praktisk kjøkken syns nå jeg,iforhold til at du kan nå det meste uten at du må flytte deg så veldig langt. Men jeg vet at når vi skal bygge skal jeg ha et større kjøkken.. For jeg føler jeg trenger mere plass,iforhold til oppevaring av ting & tang.

Nå skal det lages middag,for er ikke lenge til guttene er hjemme fra jobb & barnehagen. Å da er det helg i dette huset,helg er deilig & fredagen er den beste dagen i uka.. Så idag skal det nytes & koses i store baner. Resten av helgen blir det vidre jobbing med trappen,kan nesten ikke vente med å bli ferdig med den.

Har DU noen planer for helgen?

Ønsker alle som er innom en herlig helg! Fyll den med glede ♥

hjertelig hilsen

15 kommentarer:

  1. Vi skal slappe av i helgen og ordne på kjøkkenet med det nye hvitevaran :) Jeg og Noah skal være ute om det er fint vær på lørdagen, Michael er på jobb og skal på hytta å ordne noe så vi er alene hjemme, ellers bare være familie og kose oss :) God helg! sees :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefint kjøkken!
    Gled deg til Ektorp-den er bare herrlig♥

    Utdrikningslag i morgen for en god venninne-gleder meg!

    Helgeklem!

    SvarSlett
  3. Så fint kjøkken du har♥ Gleder meg til vi skal bytte ut vårt, som forhåpentligvis ikke blir så lenge til:)) Planer for helgen her i huset er å kose oss sammen med ungene, det er meldt veldig bra vær så det blir nok en tur på stranden tenker jeg:) Ellers skal vi nok male videre på vårt 90 m lange gjærde:))

    Kos deg i helgen♥
    Klem!

    SvarSlett
  4. For et nydelig kjøkken! Det er noe ala det vi også ønsker oss :-) Nå har vi et forferdelig eikekjøkken fra 80tallet... Huttetu! Kjøkkenet er neste store prosjektet her i gården ;-)
    Ønsker deg og dine en strålende helg!
    Vakre barn du har, forresten! Klemmer

    SvarSlett
  5. Kjøkkenet ditt var veldig mykje likt mitt, artig å sjå. Mine planar for helga er Ole Bull-spelet som går denne helga her på Osterøy. Og vanlige ting som du veit :-)

    SvarSlett
  6. Lyst og fint kjøkken... ☺

    I går kom pakken... Jeg er bare såååå heldig som vant en så flott premie... ♥ Hi hi
    (Kommer innlegg om det)

    *God helg*

    SvarSlett
  7. *Sukk* Drømmekjøkken! Skikkelig vakkert! :)

    SvarSlett
  8. Kjempefint kjøkken som innbyr til matlaging! Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg: Du har det sååå fint her inne. Ha en deilig helg med de små:)
    Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  9. Lyst, fint og lekkert kjøkken! :)

    SvarSlett
  10. Kjempefint kjøkken. Smart at det går helt opp til taket. Søte gardiner.

    SvarSlett
  11. Hei!

    Tusen takk for hilsen!

    Nydelig kjøkken dere har! Vi skal muligens pusse opp vårt til neste år, det er ikke mer enn 10 år gammelt. Men vi er ikke fornøyd med benkeplate og ikke intregerte hvitevarer.

    God helg!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  12. Hei Christina og takk for koselig hilsen hos meg! Det var kjempefint, for da fant jeg frem til deg ;) Har kost meg med å titte litt rundt her hos deg og du har en NYDELIG blogg! Så delikat og lekkert alt her, så hit har jeg lyst til å komme tilbake! La meg til som følger jeg ;) Så fint og koselig kjøkken dere har og ellers mange skjønne bilder av både hus, barn og hjem! Ønsker deg en fin helg <3 Klem fra Gry

    SvarSlett
  13. For et fantastisk fint kjøkken dere har, og den gardin-kappen var kjempesøt ! ♥

    Nydelig bilde av mor og datter under her. ♥

    Du Christina, hver gang jeg besøker deg tenker jeg på den fine redigeringen din. På sidelinjen her står det ting som "Husk" "mail meg" "velkommen" m.m. Og headeren din er jo så utrolig fin. Hva slags redigerings-program bruker du, og vet du om jeg kan lage sånt med en grå bakgrunn ? Er litt grønn på dette området, og jeg har kun brukt PhotoScape selv.

    Ønsker deg og dine en herlig helg, kos dere ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  14. Veldig koselig! :)
    Ser ut til at vi har veldig likt kjøkken og flisene ser nesten prikk like ut, hehe!

    Klem

    SvarSlett
  15. Koselig på kjøkkenet ditt:) Grattis med fin gave fra Sivs hus...de var fine og anvendelige:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com