fredag 13. august 2010

Elske å være mamma ♥

Elske å være mamma til blogg

Jeg nyter dagene hjemme sammen med lillesøster. Idag er det bare 10 dager igjen til barnehage-start,å jeg kjenner det stresser mamma hjerte.Dette bilde er tatt når lillesøster var 2 mnd gammel. Nå den 17 er hun 1 1/2 år. Uff,så tiden flyr. Jeg bare elsker følelsen av å være mamma,elsker å nyte tiden sammen med henne & storebror..Elsker smilet hennes,hennes gode klemmer som hun gir titt & ofte.. Og jeg elsker å høre henne si mamma ♥ Nå ligger hun søtt i sengen sin og sover formiddagsluren,mens mammaen tar seg en liten bloggrunde.. Livet er herlig!

Ps. Tusen takk for alle meninger i innlegget før,tror jeg har kommet fram til hva jeg vil gjøre..

Ønsker alle som er innom en flott fredag & ei herlig helg!

♥ Ta vare på alle du har kjær

hjertelig hilsen

 

5 kommentarer:

  1. hvordan får du både overskriften å alt på innlet i midten? hvis du kjønner hva jeg mener. alt ser så ryddig ut :)

    også var det jo et nydelig bilde du hadde der <3

    SvarSlett
  2. Forstår veldig godt at du blir litt stresset av tanken på den nye epoken som står for døren, men det går bra skal du se.. :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. hei christina.-. hyggelig at du vil delta på Give Away hos meg, og jeg ønsker dere lykke til med barnehagestart! jeg synes MED lugg!! ( har det selv... ) heihopp!! happy weekend.

    SvarSlett
  4. Kjempefint kjøkken du har.

    Kos deg med barna for de blir så fort store.

    Ha ei fin helg
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Kjempeflott blogg du har :)

    Kos da masse hjemme med lillesøster de siste dagan. Barehagestart blir vel en stor overgang for både dæ og lillesøster.
    Her har Vegard vært barnehagegutt i over 1/2 år og han elske å være i barnehagen (men e heldigvis også veldig glad når æ kommer for å hente han og Trygve).

    God helg til dere alle :)
    Hilsen Anne K.E.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com