fredag 13. august 2010

Trenger hjep ifra dere herlige ♥

meg 3 meg 4

Jeg skal til frisøren veldig snart.. Etterveksten starter å bli stor nå,så må få ordnet det. Men er så usikker på pannlugg eller ikke pannlugg? Klarer ikke å bli enig med meg selv.. Syns egentlig jeg kler begge frisyrene på forskjellige måter. Til sommeren bruker jeg å ha lyse striper i håret.. Nå når høsten & vinteren etterhvert melder sin ankomst liker jeg å ha litt mørke striper i det.

Håper jeg kan få litt hjelp fra dere!

Hvilken frisyre syns du jeg kler best?

Ønsker alle sammen en god natt ♥

hjertelig hilsen

12 kommentarer:

  1. Syns du var kjempeflott med pannelugg jeg:-) Deilig med en tur til frisøren å "freshe" seg opp litt.

    Ha en god natt

    Klem

    SvarSlett
  2. jeg synes du kledde pannelugg veldig godt! Men så har du veldig pene øyne det ville vært dumt å gjemme bort også! :)

    SvarSlett
  3. velg pannelugg:)det kler du jo veldig godt..
    nattaklem fra n-pia i samme by:)

    SvarSlett
  4. Hei Christina:)
    Synes du var veldig fin med pannlugg!
    Har lyst på det selv, men har en kvervel som ikke vil samarbeide, hehe...
    Ønsker deg en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Kult me pannelugg :D

    Kos dæ hos frisøren ;)

    Klæm

    SvarSlett
  6. Du ser "mykere" ut uten pannelugg, mer typete med pannlugg. Min mening er at du er veldig fin uten pannlugg. Men du er jo vakker uansett;)
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  7. Egentlig litt vanskelig siden du er fin både med og uten... ;) så jeg kan vel ikke si en forran en annen. Lykke til!
    Var hos frisøren i går selv og tok en skikkelig shine'ings.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  8. Ja kjenner til akkurat dette problemet...Jeg vil også ha pannelugg...MEN en kvervill gjør det vanskelig...
    Du var fin både med og uten pannelugg, men tror jeg anbefaler pannelugg..hihi:)
    Kos deg hos frisøren da, gleder meg til å se hva du valgte:)

    Ha en god dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  9. Gro-Beate sa akkurat det jeg også tenkte; pannelugg er mer typete og virket kanskje litt mer "stæsjet", men etter min mening var du finest på bildet uten pannelugg;)

    SvarSlett
  10. aller først så må jeg jo si det var to fine bilder da :) men jeg syns du kledde veldig godt pannlugg. kos deg hos frisøren, alltid like deilig :)

    SvarSlett
  11. Du var fin både med og uten lugg. Du ser tøffere ut med pannelugg, men søtere og mykere uten. Tror JEG ville gått for uten lugg. Eller hva med en skrålugg? ...så blir det noe midt i mellom:)
    Kos deg hos frisøren, alle mammaer fortjener tid til selvpleie og bli freshet opp litt:)
    Klem

    SvarSlett
  12. Det første jeg tenkte (og det før jeg leste alle kommentarene :-)) var at du ser mye mer typete ut med pannelugg og mykere uten. For å velge ville jeg tenkt på hva som er personligheten din og hvordan du ønsker å fremstå. Jeg syntes du er pen uansett og kler begge deler, men jeg ville gått for varianten uten lugg.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com