mandag 30. august 2010

Noe nytt til storebror`s rom.. ♥

Noe nytt til storebror1
noe nytt til storebror2 noe nytt til storebror3
Jeg flyttet vimpelen over drømmeskapet istedefor å ha den under hyllen. Syns det ble bedre. Mangler enda en del ting som skal være oppå skapet. Men det kommer. Fra ikea ble den flotte grønne & blåe ryen med hjem. Syns den var kjempe fint,å til lillesøsters rom ble den samme med,bare i rødt & rosa. Gleder meg så masse til jeg kan starte å innrede det rommet.
Drømmeskapet vil også bli bestilt til lillesøsters rom når det blir ferdig,er kjempe fornøyd. Å lurer på om jeg ikke skal bestille noe mere fra den serien. Syns den er SÅ lekker! Får liksom ikke nok av den.
Mandagen kom veldig brått på de fleste i huset etter helgen,så storebror,lillesøster og jeg tok oss en hjemmedag idag. Å det var herlig! Hjalp på,etter en slik helg. Herlig at man enda har muligheten til det.
Nå skal jeg ta meg en bloggrunde,for å se hva dere har gjort i den siste tiden. Har blitt lite tid til bloggen,men håper det blir rolige tider fremover,sånn at jeg får litt mere tid til bloggen. Elsker jo å holde på med den.
Ønsker dere alle en fantastisk flott start på uken!♥
hjertelig hilsen

11 kommentarer:

  1. For ett nydelig skap, hvilket merke er det og hvor bestiller du fra? Slik ett skulle jeg jammen meg hatt på englene sitt rom:-)

    PS så flott du ble etter frisørbesøket;-)

    Klem
    Agnes

    SvarSlett
  2. beautiful photos!
    Kisses dear.

    SvarSlett
  3. Kjempe fint blir det:) Nydelig skap:)
    Jeg ser du har fikset deg på håret siden sist jeg besøkte deg, å jeg må si du ble KJEMPE fin altså:) Kledde det utrolig godt;=) Deilig med litt forandring av og til:)

    Ha en finfin dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint! Det skapet var utrolig fint!
    Hvor er det kjøpt?
    Klem fra Barbro :)

    SvarSlett
  5. Hei☺
    Så koseleg gutterom! Nydelege detalja!

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Kjempefint rom! Skapet var helt nydelig! Og utrolig skjønn vimpelrekke. Barnerom er alltid kjekt å innrede:-)

    Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei:)

    Så fint som det ble! Og det skapet var bare rett og slett nydelig!

    Ha en flott uke
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  8. Herlig den vimpelrekken!
    Og jeg likte veldig godt det teppet fra ikea, herlige ferger! :D

    SvarSlett
  9. Så nydelig,lurer også på hvor det er kjøpt?

    SvarSlett
  10. FOR et nyyydelig rom!!Kan jeg spørre hvor gammel storebror er?For dette hadde IKKE funket hos min 6 åring,som er storebror han også hehehe...men lækkert!!!!!!!
    klæms

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com