søndag 29. august 2010

En fantastisk helg.. ♥

I helga gikk Skjomen-helt rått av stabelen,å det ble virkelig rått! Skjomen er hjemplassen min,der bodde jeg fra jeg var 3 mnd gammel til jeg var 17,da jeg flyttet på hybel for å gå på skole.Skjomen vil jeg mer enn gjerne flytte til,å jeg prøver fortvilt å finne en flott tomt der jeg kan bygge. Men tilbake til skjomen-helt rått. Der det store bandet på lørdagen var CC-Cowboys. Det var helt utrolig å se de live,å det ble en slik herlig stemning når så masse mennesker sang med imellom fjellene i skjomen. Det kan ikke beskrives!

Cc cowboys1

Dette var et kjempe flott arrangement,å jeg håper virkelig det samme skjer til neste år. For da anbefaller jeg alle som skal til nærheten av Narvik å ta turen hit. Dere vil absolutt ikke angre på det!

Cc cowboys

Herlig!

Har dere hatt en flott helg??

Håper uken som kommer nå blir litt mer rolig enn forrige uke var.

Ha en vidre flott søndag & Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger på ny-frisyren min,jeg er veldig fornøyd!

hjertelig hilsen

 

2 kommentarer:

  1. Så artig med litt liv på hjemstedet da!
    Ja, her har vi hatt en flott helg - og jeg med deg håper den kommende uka blir litt roligere enn den som har gått!!
    Ha en strålende uke :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  2. Konsertn va jo bare helt fantastisk bra, eneste konsertn æ kan si æ har opplevd som va en større opplevelse va U2 førr 5 år sia på Valle Hovin å da skal d sies at dær va d 40 000 å så på. Stæmninga i går va helt rå, kan nok ikke beskrives førr di som ikke va dær...dettan må man bare ha opplevd in real life. Kan glæde dæ me at etter d som står på nettsien tel Fremover i dag så blir d ny fæstival tel næste år og da i tillegg en tel på vårn i Fagernesfjelle. Glær mæ vilt allerede! :o)
    -klæm-

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com