fredag 27. august 2010

Forandring etter frisørtimen.. ♥

lille mæ e blitt brunette 7

Da var frisørtimen over,å jeg må si meg fornøyd selvom det var veldig uvant. Plutselig ble jeg brunette & pannlugg ble det også. Følte jeg ville ha litt mer frisyren en at det bare hang der. Her går dagene i ett,å jeg føler ikke jeg får tid til noe. Nå er det endelig helg. Å da håper jeg at jeg får tid til å komme med noen innlegg som har med interiøret å gjøre.

Ønsker alle en super fredag! Beste dagen i uka ♥

hjertelig hilsen

18 kommentarer:

  1. så fin du ble! deilig å bli litt ny da :)
    brunette til høsten vettu, passer perfekt!
    ha en strålende helg!
    klem fra barbro

    SvarSlett
  2. Ah så fin du ble:)Dette kledde du!!!! :)

    Fredagsklem:)

    SvarSlett
  3. Så fin du ble på håret!! Nydelig :-))
    Ønsker deg og dine en strålende helg :-))
    Klem, Trine

    SvarSlett
  4. SÅ fin du ble!
    Det kledde du veldig godt ;)
    Klem, og god helg!

    klem

    SvarSlett
  5. Utrolig fint!! det kledde du virkelig :)

    SvarSlett
  6. Du ble skikkelig fin!
    Ha en fin fredag og helg!!
    Regner med du tar turen til Skjomen:)?

    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Åhh, så fin du ble:)
    Jeg vil og klippe meg, men jeg er så fryktelig feig, kommer alltid ut fra frisøren 1600,- fattigere og nesten helt lik på håret:))

    Ha en herlig kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Hei du :) jeg må jo virkelig si at du ble veldig fin på håret da :D

    SvarSlett
  9. å korr fin du blei..et helt nytt ansikt:)
    klæm fra n-pia i samme by:)

    SvarSlett
  10. Ja, blir nok en tur på oss også!
    Må jo dra når det endelig skjer noe her:)
    Kos dere masse!
    Klem

    SvarSlett
  11. Å, det kledde du veldig godt! Du ble kjempefin! Forandring fryder:-)

    Klem

    SvarSlett
  12. Veldig fint altså!! Synes du kledde det :D Men så er jeg en evig brunette da ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  13. Det ligg en litn award å vente på dæ om du tar turn innom bloggen min! :o)

    SvarSlett
  14. Så fint! Du kledde pannelugg velidg bra! ;)
    Gøy med litt forandring!

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  15. Wow såå fin du ble!!:D
    Kledde du utrolig godt:)

    Ønsker deg en god helg:)

    Stor klem

    SvarSlett
  16. så fin du ble!!!!!
    OG STUEN HAR BLITT LEKKER!!!!!!!
    god helg klem

    SvarSlett
  17. Heisann!
    Så fin du ble!:-)
    PLEASE help me: Spre linken til den nye bloggen min..?
    http://lavilledemille.com/
    God helg min venn,
    klem Hege.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com