onsdag 25. august 2010

System i huset.. ♥

billyskapet mitt Billyskapet mitt1

Litt bordpynt

Hjem fra Ikea ble også et billyskap. Dette som dere ser skal romme masse dvd,bøker,spill osv. Jeg skal nå hive meg rundt å sy gardiner som skal henge på innsiden av skapdørene. Er jo ikke så fine å se på disse boksene,men mye bedre det enn anne dvdene. Dette blir stående i nærheten av gangen under trappen der jeg skal ha sy/kontor krok. Noen utav de eskene som står i skapet skal også brukes til syting. Nå er jeg veeldig klar for system i tingene mine,å HURRA for ikea der. Jeg føler meg så mye mere vell når jeg har orden & system rundt meg. Å gleder meg til jeg får system på alt. Men ting tar tid når man holder på å pusse opp.

Siste bilde er bare av noe pynt jeg kjøpte for å ha på bordet. Syns det ble fint jeg! Er ikke så mye tid til blogging for tiden. Det tar på å være travel 2barnsmamma med begge barna i barnehage. Men når rutinene er inne,vil det nok bli mye bedre.

Har du & din familie fått inn rutinene etter ferien?

Ønsker alle som er innom en fantastisk flott onsdag! ♥

hjertelig hilsen

14 kommentarer:

  1. det er så godt å få orden på saker og ting!
    her i heimen er det ikke akkurat de vanlige rutinene som er på plass etter ferien....med meg hjemme med brukket bein er liksom alt litt snudd på hodet ;)
    ha en fin kveld!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  2. beautiful!
    Kisses.

    SvarSlett
  3. Det er en god følelse å få orden på ting og tang:-) Skapplass får man aldri nok av. Skulle gjerne fått litt mer orden og system her i huset og - det trengs! Men vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne...

    Kjempefine bilder!

    Klem

    SvarSlett
  4. Oooo, jammen, ikke visste jeg at system kunne være så vakkert! ;)

    SvarSlett
  5. Så kjekt å ha orden i sakene, her er det bare kaos... men ser veldig fram til å få organisert ting igjen når vi er i mål med opppussing:)
    Ha en fin kveld videre:)

    SvarSlett
  6. Hei.

    Ikea er konge på oppbevaring. Ingen over, ingen ved siden. Blir nok lekkert med gardin på innsiden.

    Mona C

    SvarSlett
  7. Bryllup er alltid koselig :)
    Ikea har det meste av oppbevaring ja, så kjekt å ta turen innom engang i mellom !!

    Ha en fin kveld!
    klem hege

    SvarSlett
  8. Takk for det! Ja, jeg får nok gi det en hedersplass i huset om det var aldri så ulikt det jeg egentlig ønsket meg, for tanken bak er kjærlig og god vet jeg. :)

    Jeg simpelthen elsker Billy! Med dører er Billy så rommelig og stilren at den sklir inn overalt. Me like! :))

    Klem

    SvarSlett
  9. Tusen takk for koselig kommentar hos meg! :))
    Jeg blir så glad!
    Du har et nydelig hjem, jeg blir bare sittende å titte :)

    klem lillemy

    SvarSlett
  10. Så flott! Nå fikk jeg virkelig inspirasjon til å sette igang ryddingen av mine billyhyller - det trengs!
    :)

    SvarSlett
  11. Så lurt det va med de boksene, ser jo veldi ryddig og flott ut.
    Grattis med ny stue :)

    klems

    SvarSlett
  12. Kjempe praktiske disse billyhyllene, og rimlige er de også:) Blir nok kjempe fint med gardiner bak! Og deilig å få orden! Ha en fortsatt fin dag. Klem

    SvarSlett
  13. Så koselig du har fått det i stua di! :) Flott stilleben på siste bildet.


    Vibeke :)

    SvarSlett
  14. Dette så jo veldig så systematiskt ut,,,,,trenger du gardiner her da?
    Er enig med deg,,,,,IKEA er supre på systemer og oppbevarnig.....
    Ha en fin kveld,,,,og lykketil med oppussingen videre.
    Anne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com