tirsdag 24. august 2010

Litt nytt i stua.. ♥

Stua 24 august1

Fikk opp et bilde over sofaen som har vært lagret i boden i lang tid,for at  jeg ikke har fant noe spesiell plass til den. Bilde hadde før svart ramme,jeg byttet den til hvit.

stua 24 august3

Kjøpte med meg hjem noen blomster som fort gjør det hjemme koselig. Elsker blomster & det blomstene gjør for et rom. Uten blomster føler jeg det føles tomt.

stua 24 august2

Oppfør hjørnebordet var det før et svart speil,jeg vil bytte det ut med et nytt hvit eller sølv speil. Men hittil har jeg ikke funnet noen hvite speil som passer. Nye puter ble også med hjem fra bohus. Syns de var fin,å brakk litt av fra alt det hvite.

Så hvis noen der ute vet av et hvitt eller sølv-speil??så rop ut!

Ønsker alle som er innom en flott tirsdags (tv) kveld!

hjertelig hilsen

 

4 kommentarer:

  1. Koselig stue du har...ja skulle gå bra og sy slike.Har to gamle overlaken jeg hadde tenkt jeg skulle lage gardiner av,men så kom jeg over disse til en overkommelig pris:)
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen på bryllupsdagen vår ; ) ! Så fin stue (og blogg for den saks skyld) du har! : )

    SvarSlett
  3. Hei Christina:)

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)Blir så glad for hver eneste en!

    Så fin blogg du har, skikkelig oversiktlig og proff!!
    Gratulerer med nye møbler også. Veldig fin stue:)

    Ha en fin kveld!

    klem fra Jenny

    SvarSlett
  4. Stova di er så koseleg☺

    Du kan kanskje spraye det speilet du har kvitt eller sølv??

    Klem M♥

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com