mandag 23. august 2010

Nystua.. ♥

nystua1

nystua2 nystua3

Hjem fra Ikea ble en 3 & 2 seter hvit ektorp sofa. Skulle egentlig ha med svaneby beige trekk,med det hadde de ikke inne. Derfor blir jeg å bestille det senere. Det resulterte i at jeg måtte kjøpe sengeteppe for å ha over. Syns ikke det ble så værst. Også hjem fra ikea ble en tvbenk. Syns den er nydelig,å er så glad for at jeg valgte å kjøpe den.

Jeg er fornøyd med min nye hvite stue. Mannen er nok ikke like begeisret,men håper han blir det etterhvert.. hihi ♥

Er enda noen småting som mangler,et par ting som skal på veggen osv. Men det kommer.. Å jeg kan ikke vente på å pynte til jul i min nye hvite stue. Det blir lykke! ♥

Ønsker alle som er innom en herlig mandagskveld! Snart senga her,for en ny barnehagedag kommer.

hjertelig hilsen

12 kommentarer:

  1. Veldig lekkert! Kan se for meg at denne stua blir enda mer lekker når julepynten kommer opp, hvis det er mulig da ;).

    Ønsker deg en flott kveld. Klem Madelén

    SvarSlett
  2. korr pent d va..klæm fra marianne:)

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig!
    Deilig når man blir fornøyd;)

    Ønsker deg en fin uke Christina.
    K L E M

    SvarSlett
  4. Ååå så fiiiint det ble:)
    Skjønner godt at du ble fornøyd med dette ja:)

    Klemmer Ea:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med fine sofaer, koselig stue har du!!

    SvarSlett
  6. Hei:)

    Så nydelige bilder! Herlig hvit stue. Så lekkert:)
    Kjempekoselig.

    Ha en flott uke
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  7. Aaaaw, der var det koselig! Jeg driver å storsikler på en Ektorp jeg også, men dessverre har vi en litt for dyr sofa som ikke er god å sitte i, kan nesten ikke kvitte oss med den enda... :P

    SvarSlett
  8. Kjempekoselig stue!
    Veldig fin stemning, skjønner godt at du gleder deg til å pynte til jul :)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  9. Hei
    Takk for kommentaren :)
    Må bare si at jeg synes du har en utrolig koselig blogg.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  10. Stuen deres er virkelig blitt nydelig!!
    Du har all grunn til å være stolt over stuen deres! ♥
    Er helt enig ang blomster- det gjør seg utrolig godt i heimen! Prikken over i`en!!♥
    Kos deg med tvkvelden, det skal jeg!
    Klem, klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com