mandag 23. august 2010

Første barnehagedag for lillesøster ♥

Første barnehagedag1 første barnehagedag2

Ei strålende fornøyd barnehagejente kl 0700 i mårrest. Lillesøster klarte ikke å stå i ro en gang når mammaen fortvilt prøvde å ta bilde for å forevige øyeblikket. Mammahjerte mitt gråt nok noen store tårer i mårrest,å syns det va litt forferdelig å slippe lillesøster ut i den store barnehageverden. Men i forhold til hvordan dagen gikk,så var lillesøster veldig klar for barnehagen. Hun storkoste seg samme med barna,å brydde seg veldig lite om jeg var der. Så tror nok dette vil gå veldig bra,å spesielt når man ser glede i øyene hennes når hun får leke med de andre barna.  

Helgen tilbringte jeg i bil,til og fra ikea. Jeg shoppe masse,å i dette øyeblikk holder mannen på å skru opp tingene til meg. Når tingene kommer på plass,skal jeg dele bildene med dere. Å som jeg gleder meg!

Håper alle dere som har vært innom her har hatt en flott helg!

hjertelig hilsen

5 kommentarer:

  1. Ååå så nusselig ei lita jente:)Husker selv da jeg skulle overlate mine barn til "fremmende" personer, huff det var litt skummelt:) Men det gikk da bra da:)

    Gleder meg til å se hva du har shoppa;)

    Ha en finfin kveld:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  2. For en nydelig liten barnehagejente :) Så bra at hun koste seg! Her skal vi til pers om en mnd, jeg gruer meg...

    Gleder meg også til å se hva du har shoppet :)

    Klem fra Marita

    SvarSlett
  3. Kjekt for dei små å få leke med jevnaldrende også... de har behov for det!
    Gleder meg til å se ikea-kuppene dine!
    Klem

    SvarSlett
  4. Det er nok ein stor dag for både vesla og mora :) Alltid vondt for mamma-♥ når de små skal greie seg sjølv i barnehagen!
    Har tre små i barnehagen nå, men det er godt når det går så fint!!

    Ha ein fin mandagskveld!

    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Å, nydelige jenta di!
    Barnehageoppstart er vemodig, men jeg kjenner veldig godt igjen det der med at hun trenger andre barn å leke med. De siste mnd før snuppa vår begynte i bhg holdt vi på å gå på veggen begge to - hun måtte aktiviseres hele tiden, trengte desperat noen å leke med! Så det var godt å komme i bhg :)
    Nå skal vi bytte bhg neste uke - det blir superspennende! Regner med det skal gå veldig bra, hun er så sosial at det fikser hun nok :)
    Lykke til med de neste dagene! Og husk at det kan komme en smell etter et par uker, når den verste spenningen har lagt seg og hun oppdager at mamma faktisk går og blir borte hele dagen. Men det går over det og, heldigvis :)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com