torsdag 19. august 2010

Torsdag ♥

Da var jeg plutselig blitt alene. Storebror & lillesøster har dratt til skjomen til mormor & bæste,å det er fryktelig stilt i huset. Er nesten så jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. (luksusproblem) Siden vi skal til Ikea i morgen,er det best at de er der,tror ikke de har lyst å kjøre så mange timer bare for at mamma skal få shoppe. Men savnet er stort allerede,å er liksom ikke det samme uten dem. Liker det mye bedre når de er her. Lillesøster er blitt veldig omtenksom ovenfor alle kosebamsene sine,å her er det fantorangen som går gjennomgå. Søte krølltoppen til mamma ♥

Mammas krølltopp lillesøster som er veldig glad i fantorangen

Krøllene har hun arvet av pappaen sin,han hadde å masse korketrekkere når han var på hennes alder. Storebror har ikke en eneste krøll. Artig å se forskjellen på disse.

Nå har jeg kokt meg en kopp karamellkaffe & sitter å ser i Blåbolig katalog med tente lys rundt meg.. Herlig! ♥

Dette gjør jeg nå,torsdag 19aug

border til blogg

I morgen går turen til Ikea i Happaranda. Jeg vet ikke om jeg får tid til å blogge iløpet av helgen,så derfor ønsker jeg dere en flott torsdag & ei herlig helg.

hjertelig hilsen

 

10 kommentarer:

  1. Ønsker deg en riktig god tur til IKEA;) Heldiggris:)

    Ønsker deg ei riktig nydelig helg også:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  2. Så nydelig liten jente du har, søte krøller♥
    Masse lykke til med turen til Happaranda? Jeg måtte spørre min kjære hvor i all verden dette var, og da kunne han fortelle meg at det hvertfall var LANGT herifra:)) Vi bor heldivis bare 25 minutters kjøring fra Ikea:))
    Kos deg masse!!!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Skjønte du var nordlending da du skulle til Happaranda. Har jo en nordlending fra Harstad i huset:-) Happaranda er noen timers biltur unna både Harstad og Narvik, så regner med at du ikke bare skal kjøpe telys der borte:-) Jeg er lykkelig over at vi har Ikea i Bergen, og synes egentlig at 25 minutters kjøring er litt for langt... lykke til på shopping - håper du finner mye fint!

    Klem

    SvarSlett
  4. Go tur over grænsn, ska se du får shoppa masse masse. Vest dokker ska overnatte så e et lite tips Statshotelle i Happaranda, vi betalte litt over 1000,- svenske førr et dobbeltrom. Nydeli gammelt hotell som æ trur blir å falle helt i din smak. ;o)
    -klæm-

    SvarSlett
  5. Vil bare få ønske dåkker god tur til IKEA og god helg :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så herlige krøller på lillesnella, her har vi linjalkrøller alle mann!!! Det er skikkelig luksus å være HELT alene hjemme, men som du sier så er det nesten så man ikke vet hva man skal bruke all denne tiden til :-) Deilig er det uansett. Det hørtes jo bare herlig ut med karamellkaffe, levende lys og ny katalog.

    Ha en fin IKEA-tur!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  7. Hærlig jente du har *smelt* Ja, blir fort stille i huset uten barn..men skjønner godt du ikke vil ha barn med på IKEA, "been there-done that!!" Ikke å anbefale..Ikke morro for hverken barn eller voksne!

    Håper du finner masse fint imorra(Pleier jo å bli noe mer enn beregnet;))

    klem

    SvarSlett
  8. Hei vennen.

    Håpe du kosa dæ på ikeatur :)

    Det ligg en award til dæ inne på min blogg ;)

    Ønske dåkker en flott ukestart.

    -goklæm-

    SvarSlett
  9. Håper du har hatt det herlig på IKEA i helgen!

    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com