onsdag 18. august 2010

Shopping gjør meg glad ♥

Kroken i stuen1 kroken i stuen4

Kroken i stuen5

Kroken i stuen2 Kroken i stuen3

border til blogg

Idag ble det bytur på meg & lillesøster. Så koselig! Møtte mormor & bæste,å det er jo alltid så koselig. Lillesøster ville ikke være med meg hjem,hun skulle selvfølgelig slå følge med bæste hjem til skjomen. Når vi var i byen fikk jeg  shoppe litt. Alltid like gøy det,å det gjør meg i SÅ godt humør..♥

Så idag flyttet det inn et sinkhus hos meg,å en sinkpotte som jeg plasserte oppå tallerkenhylla. Syns det ble koselig. Å selvfølgelig måtte jeg kjøpe meg noen roser. Bruker egentlig å gjøre det på fredagene,men siden fredagen denne uke går i å kjøre til Happaranda,tok jeg fredagsrosene idag. Elsker å stæsje & ordne til hjemme. Spesielt nå når det går mot høst. Det å kunne ha det koselig rundt seg & masse tente lys når høstmørke tar inn,er herlig!

Blir du i godt humør av shopping?

Håper alle dere som er innom har & får en fantastisk fin onsdag! ♥

hjertelig hilsen

19 kommentarer:

  1. Shopping er alltd en opptur :)
    Idag var vi på Majorstua og min datter fikk nydelige sko til 70% (følte at jeg tjente penger, ikke brukte :)

    Sinkhusene er så søte. Kjempefine bilder fra deg..

    Tove

    SvarSlett
  2. Denne kroken din er så fin altså! Jeg skal også kjøpe meg sinkhus -de er så dekorative!
    Ha en fin kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Veldig koselig krok, og såå nydelig roser!!!
    Ja - alt fra Europris, billig, billig!!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Ja, det er deilige å kunne shoppe seg litt ekstra glad! Og det sinkhuset er såååå søtt da! :D

    SvarSlett
  5. Hei:)

    Ja jeg blir hoppende gald når jeg shopper, hvertfall når jeg finner det jeg skal ha:)

    Fint var det det du hadde shoppa hvertfall:)

    Ha en fin kveld:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  6. Så lekekrt!
    ja både shopping og friske blomster gjør meg i godt humør!

    Håper du og får en fin kveld med stearinlys og sinkhus;)

    Hilsen Ingvild

    SvarSlett
  7. Jepp, jeg blir i kjempe godt humør av og shoppe:) Særlig ting til heimen... Er så koselig og pynte litt ♥ Friske blomster er og herlig:)
    Du har så flott stue!

    Ha en fin kveld!

    Klem:)

    SvarSlett
  8. Shopping er en vitamininnsprøytning i hverdagen:) Utrolig fine roser!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Så nydelig zinkhus! Tittet på det i butikken "Sofies Villa" selv i dag! Knallsøtt!

    SvarSlett
  10. Både shopping og blomster får meg i godt humør!
    Bildene dine ser ut som tatt rett fra et interiørblad.
    Ha en fin kveld, Christine. Klem fra meg.

    SvarSlett
  11. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min :D Måtte jo bare stikke innom deg aller først på kveldens bloggrunde da ;)

    Aller først må jeg bare si at jeg synes bloggen din har blitt skikkelig lekker!! Jeg virkelig digger layouten din og det er behagelig, lys og kjempeflott!!!

    Og så må jeg fortsette med å si at jeg tror nesten jeg må gå til anskaffelse av sån sinkhus selv snart. De er jo bare så søte.

    Og jepp. Shopping gjør meg aaaaalt for glad. Sukk :P

    Klem fra Torunn

    SvarSlett
  12. Ja, den som sier at man ikke blir lykkelig av shopping har bare ikke funnet de rette butikkene!!! Hihi :)
    Det sinkhuset ditt var bare nydelig vakkert! Har ikke sett den runde varianten før, bare de firkantede. Har et av de selv som jeg syns er veldig fint, men det runde der kunne jeg virkelig tenkt meg ja!!
    Nydelige bilder av en flott krok :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  13. Så lekkert du har det i stua. Syns ideen med de to krakkene satt mot hverandre var virkelig smart. Det ble fint. Likte også veldig godt hyllen du har blader og annet lurt i. :) Flotte blomster også. Og, ja, shopping blir man glad over, særlig når man finner noe man liker VELDIG godt. :) :)

    SvarSlett
  14. Hei Christina. Så koslig at du tok turen innom meg, og siden jeg ikke hadde "hilst" på deg før så løp jeg avsted for ett besøk. Såå koselig du har det her inne hos deg, og gjett JA shopping gjør meg glad. Har nesten svart belte i shopping;0) I alle fall mener min mann det "fnis" ;0) Ønsker deg en forsatt fin uke. Om noen dager reiser min sønn nordover. Skal pakke ned litt varme i bagasjen hans, og be han "sleppe" det over Narvik. Klem

    SvarSlett
  15. Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min. Koselig at det er noen nye og ukjente som titter innom. Du har en aldeles nydelig blogg du også. Kommer nok til å titte innom den flere ganger :-) Så fint det runde zinkhuset var. Et slikt fikk jeg lyst på også :-) Og så koselig med roser. Jeg elsker roser jeg også. Ha en fin kveld :-) Klem Anita.

    SvarSlett
  16. Så herlig - jeg blir også alltig glad av shopping! Lykke!!
    Nydelige bilder!! Det ser utrolig koselig ut hos deg!

    Ha en herlig dag!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  17. Hei:)

    Nydelige bilder du viser av et fanstastisk fint hjem!
    Kjempefine roser.
    Og sinkhjertet som du hadde ordna på ble kjempefint!

    Tror shopping er den beste medisin. Blir jo så glad!!

    Ha en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  18. Tusen takk for hyggelig hilsen! :)

    Om jeg blir glad av shopping? Jaaaa! ;) Er så utrolig kjedelig nå som jeg har kjøpestopp, grunnet dyrt arbeid i hagen. Føler det nesten som om noen har tatt fra meg suttekluten min. Hehe

    Ønsker deg en riktig fin dag. Klem

    SvarSlett
  19. Så nydelige roser! Sinkhuset var også flott:)
    Jeg elsker å shoppe! Det er mye god terapi i en runde shopping;)
    Ha en finfin dag!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com