tirsdag 17. august 2010

Pyntet litt på “hjerte” mitt ♥

Sink hjerte 1 sink hjerte2

sink hjerte3

Syns det ble mye finere enn når det bare var hjertet,å disse bilene som er på er jo av hjertene mine så hva passet vel bedre enn det. Her kan du se hjertet uten noe pynt på.

Skal ta meg en liten bloggrunde nå når hjertene mine er kommet seg i seng. Er alltid så koselig å titte innom alle dere for å se hva dere gjør. Også er det selvfølgelig tvtid.. Tirsdagene er best når det gjelder tv! ♥

Ønsker alle som er innom en vidre herlig tirsdag!

hjertelig hilsen 

 

15 kommentarer:

  1. Så nydelig det ble med pynt på! Skjønne "hjertebarn"!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hjertet ble kjempefint med bilder av de søte små, kjempelekkert :-)
    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Så fint det bei :D
    kos dæ me tv-kveld..
    Her prøve æ å få min kjære til å heng opp gardinstang sånn at æ får hengt opp gardina på kjøkkenvinduet.. :D

    Klæm

    SvarSlett
  4. hehe.. nei her må det forhandles :P
    Visst du gjør det.. så ska æ gjør det... hehe
    Så nu må æ opp å skru ne stanga som ska opp på kjøkkenet.. hadde det ikke vært førr at veggan va helt ny, så hadde æ jo gjort alt sjøl :P

    Tusen takk.. ska gjør så godt æ kan!
    Har SÅ løst å klare det :D

    Klæm

    SvarSlett
  5. Heisan du. Så flott hjertet ble. Enda finere med de to hjertegullene på.
    Flotte sekker i inlegget under.
    Ønsker deg en fin kveld.
    :) Susanne

    SvarSlett
  6. Kjempefint med hjertene dine inni hjertet :)
    Likte også veldig godt fuglehuset ditt.. veldig koselig krok dette!
    Ha en deilig blogge- og tv-kveld!
    Klem
    LIse

    SvarSlett
  7. Dette ble veldig fint! Flott med bildene og rosene på hjertet. En smart måte å lage noe nytt på. :) Fin pynt. :)

    SvarSlett
  8. Så absolutt herlig pyntet. Hva er vel bedre enn å ha hjertebarna på hjertet sitt? :)

    SvarSlett
  9. Helt nydelig! Virkelig noe jeg selv kunne tenkt meg å kopiere :D Ønsker deg en skikkelig flott kveld.

    Klem :)

    SvarSlett
  10. Åhhh, så herlig det hjertet ble... ♥ Nydelig!
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Ah, dette var lekkert. Jeg likte det skikkelig. For noen herlige farger også.

    Tusen takk for kommentar inne hos meg:-).

    Klems Sarita

    SvarSlett
  12. Så fint det ble! Bildene er selvfølgelig nydelige, men rosene var liksom prikken over i`en. Veldig fint sammen! Absolutt et eksempel til etterfølgelse! :))

    Ha en fin uke videre!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  13. Hei,
    Og tusen takk for trivelig hilsen på siden min. Det gjør også at jeg finner frem til deg og den fine og inspirerende siden din ;) Ha en fortsatt fin uke. Hilsen Elisabeth i Gammelstuen

    SvarSlett
  14. Åhhh så nydelig dette ble, kjempe nydelig hjerte som ble enda finere med disse bildene på...kjempe skjønt!

    SvarSlett
  15. Så herleg. Søte hjertebarn, passa jo veldig bra med bilete av dei der :-)
    Og digger det fuglehuset du har ved siden av der også. Herleg enkelt og sjarmerandes.
    Ha ein fine dag vidare.
    Klems

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com