tirsdag 17. august 2010

Sekker for små barnerygger ♥

 

ryggsekk til lillesøster Ryggsekk til storebror

I år har jeg sett litt på merke TROLL  når det gjelder barnehagesekker til storebror & lillesøster. Den rosa er på 10 liter & storebror sin er på 15 liter. Detter er også en sekk han vil kunne bruke første & kanskje andre året på skolen også. Lillesøster vil kunne bruke denne hele barnehagetiden.

Praktisk innholdsrik barnehagesekk m/fine sommerfugler, anatomisk bæresystem

Troll 8850 er en funksjonell sekk til barnehage- og turbruk. Når barna er små er det ekstra viktig at de bærer en sekk som tar vare på ryggen. Med hensyn til de aller yngste må vekten i sekken være lav. Denne sekken har anatomisk bæresystem med solid polstring i ryggen, justerbar bryst- og magerem. Brede skulderremer med påsydd refleks. 2 adskilde hovedrom med glidelås, liten utvendig lomme i ryggen og en utvendig frontlomme med glidelås. Utvendig flaskelomme.

I tillegg medfølger også et regntrekk i egen utvendig lomme i bunnen på sekken.

Produktfakta
  • Volum: 10 liter 
  • Rød/rosa med sommerfuglmotiv
  • Anatomisk bæresystem
  • Brede bæreseler med 3M-refleks
  • Justerbar mage- og brystrem
  • 2 adskilte hovedrom med glidelås
  • Utvendig "minilomme" med glidelås
  • Utvendig frontlomme med glidelås
  • Utvendig sidelomme for flaske
  • Lomme i bunnen på sekken med medfølgende regntrekk 

bilder & fakta er hente på http://www.reiseeffekter.no

Er det noen som har kjøpt denne sekken til barna sine,og som har et posetivt eller negativt syn på den? Så blir jeg veldig glad vist du deler de med meg!

Nå skal jeg se på Bergans sine sekker,å se om jeg finner noe jeg liker der.

Ønsker alle som er innom en flott tirsdag! ♥

hjertelig hilsen

4 kommentarer:

  1. Beautiful!
    Kisses from Croatia:)
    Zondra Art

    SvarSlett
  2. De var fine :-)
    - har prøvd bergans på eldste jenta, men syns den ble litt for tung/massiv..?( og ganske så dyr..!)
    Lykke til med valget!
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Lett å gå seg bort i sekkejungelen ja.... Men kan komme med noen synspunkter jeg :) Jobber nemlig i barnehage selv og har sett mye rart i sekker.. Men det er viktig at den ikke er for stor, er tross alt ikke så mye de skal bære med seg på turer å slikt.. Også viktig med justerbare skulderreimer og reim som kan festes over brystet - Berganssekkene er veldig praktiske og fåes i alle størrelser, og de er faktisk ikke så dyre når man tenker på funksjonalitet og holdbarhet... Jeg kommer til å velge Bergans når lillemann begynner i barnehagen :)
    Lykke til med valget!!
    Klem Martemora

    SvarSlett
  4. Nydelige....vanskelig å velge, og hva passer best til den lille ryggen....lykke til

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com