mandag 9. august 2010

Noen ord om det å være glad på andres vegner.. ♥

Jeg har nå vært her inne i blogglandia en stund,møtt på mange koselige mennesker & selvfølgelig noen som er mindre koselige. Å det vil jeg nok alltid gjøre for det finnes så mange forskjellige mennesker her ute. Å alle kan ikke like alle,kan vi vel? Men når det gjelder å være glad på andre sine vegner,kan vi ikke alle klare det? Ellers finnes det så mye sjalusi her ute i verden at det å være glad på andres vegner er vanskelig? Når jeg ser ei som mestre livet,er lykkelig & fornøyd.. er jeg jo selvfølgelig glad for hennes del.. hvorfor skulle jeg ikke det da. Jeg har fått mange koselige kommentarer & mailer fra mange herlige damer her inne.. å det varmer.. Ingenting er som å komme inn å se noen som er glade & posetive. Noe jeg prøver å være. Jeg er mennesker,jeg kan feile,jeg kan være sur.. Men prøver å ikke la det gå ut over andre.. verken her eller i det real life. Det skal så lite til for å såre,selv med bare noe få små ord. Jeg er et posetivt mennesker & prøve å smitte over på alle leserne også. Å da håper jeg på det samme tilbake. Vist du ikke liker bloggen min,så la være å les. Det er da ikke verre enn det… Ikke la det gå ut over den person bare for at du ikke har samme mening & ikke liker det du ser. Alle har lov å si sin mening,si det å bli ferdig med det.. Ikke kast drit,du forurenser bare verden rundt deg med det.

Før jeg avslutter må jeg bare takke for alle koselig mail jeg får om mitt bidrag til sommerkonkuransen på NIB. Det varme utrolig masse,så koselig å se at så mange likte det.

Smil & vær posetiv.. Det varmer mer enn du tror.. ♥

God natt! ♥

hjertelig hilsen

8 kommentarer:

  1. Enig med deg! Prøver alltid å være så positiv som mulig i livet. Synes liksom blogging skal være en positiv opplevelse... eller hva?
    Har man ikke noe godt å si så kan man vel heller la være, men søker bloggeren konstruktiv kritikk så kommer jeg gjerne med den på en så positiv måte som mulig.

    Ønsker deg en flott uke! Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Hei, er så enig så enig, viktig å omgås de som gir deg noe positivt tilbake, det er best. Ha en finfin siste innspurt-uke:-) Klem

    SvarSlett
  3. Har man ikke hyggelige ting å si kan man la være å si dem synes jeg. :P

    Håper dere får en flott dag og en god uke! (Herlige bilder av barna i forrige innlegg ♥)


    Vibeke :)

    SvarSlett
  4. Bra skrevet!
    Bildene dine til NIB var kjempeflotte - så sommerlige og fine :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Så koselig at du stakk innom bloggen min :)
    Enig med deg, viktig å prøve å se det positive i ting, istedet for å bare være misunnelig og kværulerende!
    Ha en fin dag :)
    Klem Hege

    SvarSlett
  6. kloke ord på en mandag...*S
    Tusen takk for søt kommentar hos meg!
    Ha en fin dag...
    klem

    SvarSlett
  7. Hei og tusen takk for besøket:-D Er så enig med deg. Ha en strålende mandag:)

    SvarSlett
  8. Kloke ord til ettertanke for enhver dette. :)
    Så klart man skal få lov til å si meningen sin, men da på en god måte. Det er ingen vits i å spre edder og galle, og tekst blir ofte så mye hardere enn når man ser og hører et menneske. Viktig å tenke på i den skriftlige verden.

    Jeg blir også glad når jeg leser og hører om mennesker som har det godt. Hørte en fin ting her forleden:
    Om du selv er fornøyd, smitter 10% av din glede over på andre. Verdt å ta med seg. :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com