mandag 9. august 2010

Endelig fikk jeg prøvd symaskinen.. ♥

symaskinen1
symaskinen2 putetrekk
Snille mannen min som fikk skiftet sikringen på den slik at jeg endelig kunne få prøve symaskinen min. Nå står den å pryder spisebordet,å jeg må si det.. jeg liker den veldig godt! Fikk prøvd å sydd et putetrekk i går,hadde bare kjedelig beige stoff etter puffene,men måtte bare. Så idag må jeg ut å se om jeg finner meg noe mer stoff & mere sysaker.. for her skal det syes! ♥
Så det jeg lurer på om noe der ute vet om noen fine sider på nett der man finner mønster,stoff som man kan kjøpe & ellers andre sy ting..? Da blir jeg kjempe glad!
Blir også veldig glad vist du vet om noen syblogger & er du syblogger selv.. legg gjerne igjen noen ord.. Jeg er nybegynner,har ikke sydd siden barneskolen. Så dette er som å starte på nytt. Men jeg skal nok klare det.
Ønsker alle som er innom en flott mandag! ♥
hjertelig hilsen

7 kommentarer:

  1. Stoff og stil har mye fint og til en billi pænge. :o)

    SvarSlett
  2. Tror jeg skal hente ned symaskinen min jeg også.. så hvis du får noen tips om noen sider så kan jeg også få litt inspirasjon. Har ikke sydd siden skolen jeg heller ;).
    Ønsker deg lykke til!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Hei, så flott blogg du har og fine bilder...♥ Legger meg til her, Klem Hanne

    SvarSlett
  4. Flott symaskin..Blir stas å sy i vei..
    Takk for hilsen på bloggen.. vips så fant jeg ennå en super fin blogg..Du er herved lagt til hos meg og jeg gleder meg til titte innom...
    Ha en flott dag videre..klmz

    SvarSlett
  5. Så kjekt at du fikk til symaskinen.Jeg syr en del men det er en stund siden nå.Lappemakeriet har veldig mye fint de har egen nettbutikk stoff og stil er der jo en del å hente.
    Søk gjerne quilting eller Lappeteknikk så får du opp en god del.Håper dette var til litt hjelp

    Ha en fin sydag

    klem fra Lappeline

    SvarSlett
  6. Å maskina var jo til og med knallfin, ikke verst! :D

    SvarSlett
  7. Gratulerer med symaskinen. Alltid gøy å sy, bare så synd jeg ikke har itd hele tiden. men til høsten nå skal symaskinen prioriteres:)
    Klem julie

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com