mandag 9. august 2010

Verden igjennom barns øyne.. ♥

Isabella verdens igjennom barns øyne isabella kikker ut12
Hvordan ser barna på verden utenfor?
Isabella elsker å stå ute på verandaer uannsett hvor hun er og følge med alt det som skjer utenfor. Lurer på hva som går igjennom hode hennes der hun står så ivrig å følger med. Hun følger med bilene,mennskene som går,kattene som springer & fuglene som flyr forbi.. Kanskje lurer hun på hvor alle tar veien hen?.. Mange ganger har det nok vært artig å vist hva som surre rundt i tankene på vesle jenta mi. Hvordan de ser verden med sine øyne er nok en helt annen måte å enn vi ser det på. Tenk å være liten igjen & ikke ha en begymring i hode.. Det må være herlig det! Små barn skal slippe begymringer & ansvar..
Voksenlivet kommer tidsnok,barn må få være barn så lenge som mulig ♥♥
Ha en fin mandagskveld alle sammen!
hjertelig hilsen

7 kommentarer:

  1. Fine bilder.

    Jeg glemte å skrive i innlegget under, men tar det her. Gå inn på textart.no. Der finner du uendelig utvalg. Har maskin selv, men bruker den aldri, dessverre.

    Lykke til...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for hyggelig kommentar!SÅ koselig innlegg!:)
    Ha en fin mandagskveld!

    Klemmer fra Kristin

    SvarSlett
  3. Jeg har også tenkt de tankene... De herlige barna våre -det er kjekt å få ta del i livene deres...
    Ha en kjempefin kveld!
    Klem
    LIse

    SvarSlett
  4. Flott innlegg. Ja barn skal få være barn. Lenge! Synes de blir "voksne" alt for tidlig.
    Mange inntrykk å fange fra en veranda. Mye som observeres og bearbeides :)

    SvarSlett
  5. herlig innlegg!
    min lille snuppeline er snart 4 år, og nå for tida er det lite tid som går med hos henne til å stå i ro ;) det går i hundre! men hun sier jo mye rart - i dag så hun til meg: jeg tror jeg skal tegne litt jeg. det syns jeg er så godt i varmen ;)
    gøy med små barn som bruker voksne ord!
    nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  6. Det har jeg undret over mange ganger også.... Barn skal være barn så lenge de kan!
    Ha en fin dag!
    Takk for hilsen hos meg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fine bilder du tar, både av barn og hus og hjem. Det krever hver sin måte å bygge opp et bilde på og dette mestrer du veldig flott:o))
    Artig å se verden fra et barns synspunkt. Kjempespennende å følge disse små - å bli kjent med måten deres å håndtere verden på.
    Ønsker deg en flott uke.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com