tirsdag 10. august 2010

Bare innom for å takke.. ♥

Tusen takk til alle dere som kommer & titter innom meg,jeg blir utrolig glad.

Tusen takk til alle dere som legger igjen spor etter dere,jeg er evig takknemmelig for det.. for det er grunnen til at jeg har funnet utrolig mange flotte blogger der ute..

Å til slutt,tusen hjertelig takk for alle de mail & kommentarer jeg har fått ang mitt bidrag til sommerinteriør konkuransen på NIB. Det varmer utrolig masse,å det gjør meg veldig glad å se at så mange likte mitt bidrag.

Takker

Her skinner solen ute & vi nyter august dagene til det fulle. Jeg & lillesøster skal ta en tur til byen for å se om vi finner noen barnehageklær til henne.

Hva gjør du idag da?

Ønsker alle som er innom her en fantastisk fin dag!

hjertelig hilsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com