onsdag 11. august 2010

Prosjekt ♥ Trappen

Prosjekt - trappen Prosjekt-trappen1
Prosjekt-trappen2 Prosjekt-trappen3
Huset som vi holder på å pusse opp nå,er et gammelt hus. Før mannen flyttet inn her hadde det ikke blitt gjort noe oppussing siden det ble bygd. Men når jeg kom inn i huset ble det raskt endret på. Denne trappen som er avbildet her er en trapp som har vært i dette huset,bare i et annet rom. I dette huset er det kjeller,1 etasje,2 etasje & loft. Nede i 1 etasjen er det utleier leilighet. Så vi har idag bare 2 & loft selv. Vi flyttet trappen fra den gamle gangen,som holdt 1-2 & loft sammen,til vår nye gang som bare holder 2 & loft sammen. Skal komme med bilde når vi er ferdig å pusse opp som viser bedre hva jeg mener. Så nå er jeg overalt på internett å leiter etter inspirasjon til å gjøre den ferdig. Jeg vet at jeg vil ha den hvit,men jeg vet ikke om jeg vil ha den helt hvit.
Noen som har noen forslag til hvordan det bør se ut,evt inspirasjonsbilder ang trapper å vise meg??
Da blir jeg glad!♥
Ønsker alle som er innom en super onsdag!
hjertelig hilsen

7 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Har holdt på med litt trappeprosjekt her også!
    Blir spennende å se resultatet hos deg;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann, vi skal også i gang med å male to stk trapper etterhvert. Hadde egentlig tenkt å male hele hvit, men lurer nå på å om vi skal male trappetrinnene grå. Så et bilde av det et sted og synes det var veldig fint:)
    Lykke til, blir spennende å se hvordan det blir til slutt:-D

    SvarSlett
  3. Eggehvit er en fin hvitfarge som ikke er kritthvit, men obs! Bruker du oljemaling så gulner det med årene!! Det går jo ant å male hele trappen hvit og legge trappetepper i den?? For å bryte opp det hvite, så blir den heller ikke så glatt for små barn. Så koslig at du likte kjøkkenet vårt!! Kos deg videre!! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  4. Hei!
    Tusen takk for hyggelig hilsen fra deg! Kjempekos!! :-) Så fin blogg du har! Vi skal male trappen selv, og har planer om å male den eggehvit. Tror det blir veldig fint ;-) Ser flere andre sier det samme, men ikke bruk oljemaling, evt ;) Ønsker deg en fin kveld videre! Klem fra Trine

    SvarSlett
  5. Hei!
    Takk for koselig kommentar hos meg :-) Søstrene Grene er tingen det ;-) Må desverre kjøre over to timer til butikken i Stavanger ( bor i Lindesnes ).... men gøy når man har muligheten til å dra!

    En herlig blogg du har!! Nydelig kjøkkenbilder under her!!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Lykke til med trappeprosjektet deres! Litt av en jobb. Blir moro å se når det er ferdig!:)

    Jeg har også lurt på å male trappa, og hadde tenkt å male den eggehvit, men trinna kan jeg godt tenke meg i lyse grå, så slipper vi å se alt støvet..:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Hei=) Flott blogg du har. Fant deg nå i kveld=) hehe.. Vi skal også pusse opp trapp, ikke mindre enn to stykker om kort tid=) hva ble løsningen hos dere?

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com