tirsdag 10. august 2010

Noen små bilder fra kjøkkenbenken..♥

Kjøkkenbenken

Kjøkkenbenken1 Kjøkkenbenken2

Kjøkkenbenken3

Bare tenkte å vise noe av det som står på kjøkkenbenken min. Jeg kjøpte meg noen krukker for å ha pasta,spagetti osv i. (nå er det ganske tom,ikke fått fylt opp de enda). Syns det er mye bedre å ha de der,enn i pakker & poser i et skap. Flaskene som står sammen med de,bruker vi mye.. Vær dag bruker vi det,til iste,saft,vann osv.. Veldig enkelt men også dekorativt.

Det nederste bildet er fra kaffe,te & sukker krukkene mine. Egentlig har jeg lyst på noen nye. Men jeg finner ikke noe som jeg faller for. Kunne tenkt meg noen i blå & hvit,men er vel ikke så enkelt å finne..

Er det noen som har sett noen andre slike krukker noen plasser?? Blir veldig glad vist du legger igjen en kommentar hvor. ♥

Ha en vidre fin kveld & en god natt når den tid kommer ♥

hjertelig hilsen

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Her var det vakkert!
    Fine innlegg, gode bilder og en kjempefin layout.
    Jeg skal følge med!
    Klem, Jannicke

    SvarSlett
  2. Åh elske de flasken dine :)
    Å æ har leita å leite etter sånne førr å ha på kjøkkenet.. Så nu må æ spør:
    Kor har du funne dem??

    De nederste krukken dine va nydeli! ;)

    Klæm

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig hilsen på min blogg!! Har akkurat rotet frem FØR bildene. Litt gøy å se dem igjen. Skal ta turen innom bloggen din også!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei og takk for hilsen. Fylte velduftende roser er fint så får se om det ikke blir det. ha en fin uke.

    SvarSlett
  5. Det var noen lekre krukker. Og jeg må få skryte av flisene dine. De var skikkelig flotte.


    Ønsker deg en nydelig onsdag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com