fredag 17. september 2010

Hjertet til mamma..♥

hjerte til mamma-blogg

 

Dette er lille hjerte til mamma,lillehjertet som plutselig er blitt så stor. Å som storkoser seg i barnehagen om dagen. Jeg føler fortsatt det er vemodig å sende henne med mannen i barnehagen,men hun smiler & du ser at hun vil så gjerne i barnehagen. Men jeg kunne godt tenke meg å ha henne sammen med meg! Store hjertet er så stor nå,har vært på overnatting i barnehagen i natt. Alle de som går siste året i barnehagen får overnatting. Kjempe koselig,å han gledet seg veldig. Skal bli artig å hente han senere,for å høre alt om kvelden & natten. I helgen skal vi kose oss hjemme,nyte tiden sammen.. for når hverdagen herje på det fulle,er det ikke så masse tid til å ordentlig kose seg sammen. Lage god kveldsmat,se på beat for beat & X-factor. Nyte fredagskvelden,for fredagskvelden er absolutt den beste dagen i uken!

Tenkte jeg skulle hive meg rundt å lage innbydelser til storebror. Er jo bare 1 mnd til storebror blir 5 år. Oj,tiden går så fort. Så tenkte jeg skulle lage disse selv. Artig å gjøre noe selv,å selvfølgelig mye billigere.

Hva skal du gjøre idag da?

Håper nå uannsett hva du enn skal gjøre,at det blir en herlig fredag for akkurat DEG!

klem Christina1

6 kommentarer:

  1. Herlig bilde av hjertet ditt :) Kan tenke meg det er spennende både for mamma og barn å være på overnatting i barnehagen :)

    Nyyyyt helgen og hverandre :)

    SvarSlett
  2. Å så nusselig ho er:)

    I dag er det jobb...så er det hjem å nyyyyyte fredagen:) Deilige kvelder:) Store gutten min er hjemme hos oss i helga, så da skal vi kose oss maks:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. For et herlig innlegg, Christina!! Vi sitter her med tårer i øynene! Det var virkelig skrevet rett i fra hjertet, ikke sant?:) Nydelig:)

    Kos dere masse i kveld:)

    Stor klem fra oss tvillingene:)

    SvarSlett
  4. Her skal også fredagen nyytes. Artig og mye mer personlig å lage invitasjoner selv, men min erfaring er at det blir langt dyrere...

    god helg!

    SvarSlett
  5. Nyt fredagen og resten aV helgaQ!
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  6. <3 god helg til dere alle <3

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com