tirsdag 7. september 2010

Hver dag er en gave.. ♥

monstasje av en vanlig dag

Heisann jenter! Alt bra med dere?

Her går dagene i ett,å jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få tid til alt.Men det går seg nok til. Jeg hørte noe sa her om dagen at de var så lei av å måtte komme seg opp på morgenen,å når vekkeklokka ringte hadde de bare løst å hive den i veggen,å sove vidre. Vel,jeg ønsker å se det på denne måte : Jeg mener vi skal være glad for å bli vekt av vekkeklokken,tenk på de som bor der vekkeklokken ringer & ringer,men de våkner aldri opp mer.De får ikke oppleve flere ganger å bli vekt av vekkeklokken,måtte skynde seg på jobb,stå i kø,stresse på butikken & hente barna i barnehagen. De vil aldri kunne gjøre det,så mens vi klager på hvor kjedelig alle disse tingene er,så kanskje vi skal tenke på de som aldri får oppleve det. Hver dag er en gave,å vi vet aldri hvor lenge vi får ha denne gave. Vær dag er unik,den er din & du kan gjøre det beste utav den. Det er kun du som kan styre din dag! Så jeg er glad hver gang vekkeklokka ringer,jeg kjenner at jeg lever & får oppleve enda en dag med herlige mennesker rundt meg. Livet er herlig,å jeg takker ja til gaven som jeg får hver gang vekkeklokken ringer.

Ønsker alle sammen en helt UNIK tirsdag!

klem Christina1

6 kommentarer:

  1. En grei måte å holde seg "gående" i hverdagen ja..
    Må være takknemlig for de små tingene i livet...Man har to valg når man står opp, om man skal være glad eller sur..Jeg velger glad!!! Viss det er litt ille en dag, tenk at det kunne vært verre...og noen har det langt verre her i verden!!! Think positiv!!!

    SvarSlett
  2. For et nydelig innlegg, Christina!! Tusen takk for det:) Vi tenker også sånn!! Når man har hatt anoreksia og kroniske smerter så blir det litt annerledes, men vi er svært takknemlige overfor livet!!:) Tusen takk for at du skrev dette.. <3

    SvarSlett
  3. Det var noen nydelige tanker du delte her!! Jeg er med deg i den tankegangen! :) Utrolig hvor mye lettere og lysere hverdagene blir om man velger å se det positive i ALT som skjer!! Tusen takk for et tankevekkende innlegg! God tirsdag til deg og! :)

    SvarSlett
  4. Flott skreve, vi træng å bli minna på kor godt vi egentli har d. Å me en positiv tankegang blir hverdagen mye enklere! Go tirsdag tel dæ og dine!
    -klæm-

    SvarSlett
  5. Så vakkert skrevet :)

    Ha en fin fin kveld!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  6. Det var virkelig noen positive og oppmuntrende tanker :) Dagen i dag har vært litt kjip, men må si at det hjalp å lese innlegget ditt! Tusen takk :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com