onsdag 8. september 2010

Hva er ekte kjærlighet..♥

montasje av ekte kjærlighet 

Ekte kjærlighet for meg er å bry seg om lykken til en annen person uten tanke på
hva vi kan få for oss selv. Det er også Ekte kjærlighet når noen bryr seg om vår lykke
ubetinget. Det er ikke Ekte kjærlighet når andre mennesker liker oss fordi vi gjør hva de
ønsker. Under slike omstendigheter betaler vi bare for kjærlighet igjen. Vi kan bare være
sikker på at vi mottar Ekte kjærlighet når vi gjør dumme feil, når vi mislykkes i og gjøre
det andre ønsker, og til og med når vi kommer i veien for andre, men allikevel ikke føler
seg skuffet eller irritert på oss. Det er Ekte kjærlighet (ærlig ubetinget kjærlighet). Og
den kjærligheten har makt nok alene til å lege alle sår, binde mennesker sammen og
skape forhold langt over hva vi har kapasitet til å se for oss.

Alle vil nok føle en slik ekte kjærlighet,å de fleste føler vel en slik ekte kjærlighet for sine barn og fra sine barn. Men i et parforhold vil man også gjerne føle det slik.

Hva er dine meninger om ekte kjærlighet?

Håper dere jenter der ute har hatt en flott dag!

-jeg setter utrolig pris på alle kommentarer dere legger igjen,det betyr virkelig mye for meg.. Tusen takk! Å hjertelig velkommen til nye følgere,kjempe koselig!

klem Christina1

 

3 kommentarer:

  1. Takk for vakre tanker om kjærlighet!

    Hilsen fra Mimmi-leone

    SvarSlett
  2. Heihei. Falt tilfeldig innom. Så flink du er, alt virker så behaglig og harmonisk. Du må være en drømmedame.
    Likte det du skrev om ekte kjærlighet, ubetinget kjærlighet som man har til sine barn som man også kan ha til sin kjære. Du er ett godt forbilde til dine barn og verden med den måten å ser kjærligheten på. Ha ett fredfult liv.

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar,Anonym!
    Håpe virkelig at jeg er et godt forbilde til mine barn. Det er en utav mine mål,å være et godt forbilde til mine!
    Ønsker deg en flott lørdag!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com