fredag 10. september 2010

Vi er heldige.. ♥

Høsten er herlig1

Et nydelig høstvær1

…her nord med et slikt herlig høstvær!

Solen skinner fra helt blå himmel,å jeg tenker imellom hvorfor vi ikke fikk slikt fint vær når sommeren var.. Men jeg velger å være glad for at vi får dette fine været nå jeg.

Her bruker vi dagen etter barnehage & jobb ute. Vi nyter høsten til det fulle,plukker blad & slike ting inn som vi kan pynte med inne. Syns høstfargene er fine jeg! Idag startet jeg dagen med god frokost,god morgen tv & et godt pledd rundt meg. Jeg er virkelig heldig som kan gjøre slike ting,å jeg setter utrolig pris på det. Nyter livet til det fulle! I helgen skal vi bare kose oss,sette godis skålen på bordet,å nyte tiden sammen. Søndagen er det dåp,så klærne skal jeg gjøre klar nå. Alltid koselig med slike anledninger der familien samles,å koser seg i hverandres selskap.

Hva er dine planer i helgen?

Jeg har hørt noen si at vist det er mye slike bær,på bilder over blir det en lett vinter med lite sne,får trærne bærer ikke tungt 2 ganger etter hverandre. Eller har jeg misforstått? Noen som vet?

Ønsker alle en flott fredag & ei HERLIG helg!

klem Christina1

10 kommentarer:

  1. Beautiful!!!
    Nice weekend:)
    Zondra Art

    SvarSlett
  2. Heihei:)

    Så deilig med nydelig vær, her er det litt overskyet, men god temp så det gjør liksom ingenting:)
    Ja det med bær på trea satt jeg om min bedre halvdel å diskuterte her en dag, men det er vel ikke noen som vet riktig hvordan dette er? Jeg har hørt at når det er lite bær, blir det lite snø..og omvendt...men har ikke peiling på om det er slik:)

    I helga skal jeg være hjemme alene sammen med 5 av barna, Eamannen skal på kurs...men kommer hjem på kvedlstid heldigvis;)
    Så her jeg planer om baking og rydding:)

    Ha en flott dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  3. å so nydelege haustfarga!♥ Herleg!

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Jeg har også tatt bilder av rogn i den mening å stille dette spørsmålet ;)
    Tror jeg stilte det i fjor også, må vel bla meg tilbake på bloggen å se.
    Men jeg har hørt begge deler da. Ett av argumentene for lite rogn=mye snø er det du sier. Trærne kan ikke bære den ekstra vekten så lenge.
    Hva som er riktig vet jeg ikke altså...
    Men her er det utrolig lite rogn i år, så jeg får vel bare vente å se ;)

    Fine bilder var det uansett!

    SvarSlett
  5. Det er sant. Høsten ER koselig!
    I helgen skal jeg være sammen med kjærsten. I morgen har vi nemlig vært sammen i 5 år! God helg, du. Klem fra meg :o)

    SvarSlett
  6. Ja e vi ikke heldi som har et sånn flott vær, e bare å nyyyyte d før vintern sætt inn.
    Æ har hørt d motsatte, at når d e mye rognebær på trærn så blir d mye sne...får satse på at du har rætt så vi slæpp å måkke så mye i vinter. ;o)
    Ha ei superfin hælg lamme dine!
    -klæm-

    SvarSlett
  7. Helt skjønt - og vakre bilder Christina!
    Riktig god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  8. Nydelige høsten!! Herlige farger - fine bilder:)
    Jeg husker at det var vanvittig mye rognebær i Stavanger og på sørlandet i fjor og vi fikk en virkelig kald og snørik vinter...I år er det nesten ingen rognebær i det hele tatt - så da forventer jeg at det blir mildt og lite snø kanskje? Nei, vi får ta tema opp igjen i mars:)!
    God helg til deg!!
    K

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder! Høsten er en fin tid det og. Men enn så lenge så nyter vi ennå sol og sommer i Bergen:-) Her har det vært shorts og T-skjortevær hele uken. Herlig!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  10. Ah, til og med HØST blir vakkert gjennom linsa der altså! :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com