fredag 10. september 2010

..Man vet aldri hva morgendagen bringer… ♥

Nei,det skal være sikkert å vist! Er vel forsåvidt bra at man ikke vet,men kan ikke si at jeg ønsket å vite det jeg fikk vite idag. Men jeg krysser fingrene & tær for at alt går bra til slutt. Jeg blir nok å dele dette med dere etterhvert,men akkurat nå er hode mitt fullt av tanker. Tanker som surre. Frustrert,sint,redd,osv er vel noe av følelsene som surre inni meg.

Håper dere alle får en flott fredagskveld.. Å dere..

Ta vare på di dere har kjær,man kan aldri vite..

familie er viktigst4

 

klem Christina1

16 kommentarer:

  1. Hei Christina...
    Huff, hørtes ikke ut som gode nyheter...
    Ja, familien er viktigst uten tvil!!!
    Håper det kan ordne seg og gå bra hva d enn er!!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hørtest ikkje kjekt ut nei..håpe det ordna seg!

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Beautiful and cute boy:)
    Kisses.

    SvarSlett
  4. Huffda..nå ble jegjo bekymret for deg nå...:( Håper det ordner seg!!

    Ha en fin dag:)¨

    Klem Ea

    SvarSlett
  5. tenke på dæ:)
    klæm fra ho Marianne:)

    SvarSlett
  6. Uff håper det ordner seg...
    Varm klem, H.

    SvarSlett
  7. Krysser fingre og tær og alt jeg har for at ting ordner seg for deg !!

    Klem :)

    SvarSlett
  8. Huff, dette hørtes ikke positivt ut! Vi tenker på deg <3

    Klem:)

    SvarSlett
  9. Huff, det hørtes ikke noe særlig ut, håper alt ordner seg, hvadetnåer! Og familie er viktig, og et privilegium ikke har gleden av å ha! :(

    SvarSlett
  10. Å, jeg håper at det ordner seg!
    Tenker på deg
    K

    SvarSlett
  11. Hei
    Håper det ordner seg til det beste.
    Varme tanker fra meg♥

    Klem

    SvarSlett
  12. Et tankevekkende innlegg! Så viktig, tusen takk <3 Sender mange gode tanker til deg, tvi tvi hva enn det måtte være! Varm klem fra Gry

    SvarSlett
  13. Gode tanker sendes deg!
    Takk for hilsen fra deg -det varmet!
    KLEM

    SvarSlett
  14. Lykke til med hva det måtte være dere skal gjennom. Gode tanker sendes.....


    *klem*

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com