mandag 13. september 2010

Vi skal virkelig gjøre noe med fasaden..♥

Fasaden er veldig viktig,å pr dags dato er fasaden på huset ikke noe pent. Det huset vi bor i er ikke noe pent å se på,men det skal bli mye bedre & mye penere.

Vi har sett veldig mye på dette huset,å våres hus er likt,bare at vi ikke har verandene & ikke de samme vinduene. Men det blir endret på veldig snart. Heldigvis!

hustypen vi skal gå etter

Huset vårt er også slikt,bare med en ekstra etasje,nemmelig kjelleren. Men vi har nå ikke disse verandene. Dette skal vi gjøre noe med,om det blir helt likt har vi ikke bestemt,men noe i denne duren. Så dette er huset vi skal gå etter. I tillegg til dette,kommer det også en garasje ved siden av.. Lykke! Vi skulle egentlig male huset i år,men været var ikke med oss. Så dette ble ikke. Så nå vurdere jeg faktisk denne fargen på huset. Syns den var fin,men er det noe som vet hvilken farge det kan være?

Det er virkelig blitt høst her i nord,å fargene på buskene blir mere å mere gule for hver dag som går. Elsker altså denne årstiden!

Jeg må få takke så veldig masse for alle de kommentarene jeg fikk på det forrige innlegget mitt,det varmer virkelig å få slike kommentarer. Å det ga meg et smil i en ellers tankefull hverdag!

Dere er alle HERLIGE!

Ønsker alle en kjempe flott mandag & håper uken som kommer blir flott for alle dere jenter!

klem Christina1

8 kommentarer:

  1. Det blir nok kjempefint:) Godt å se et innlegg fra deg igjen <3

    SvarSlett
  2. Vi har det mye bedre enn den tiden vi ville legge ned bloggen hvertfall:) Er glad for at andre bloggvenner fikk oss til å tenke oss om:) Klem:)

    SvarSlett
  3. håpe d går bra med dæ...ha en fin uke :)
    klæm fra ho Marianne:)

    SvarSlett
  4. Takk,Marianne! Det går bedre etter at jeg har brukt helgen til å samle tankene mine. Så får jeg bare vente å se,å håpe på det beste
    En fin uke jeg ønsker deg å.
    Klem Christina

    SvarSlett
  5. Kan tenke meg at det blir veldig fint! Skulle gjerne gjort noe av det samme her, feks smårutete vinduer :)Lysegrå hus er veldig fine syns jeg.
    Håper det går bra med deg!
    K

    SvarSlett
  6. Det tror jeg blir veldig pent, dette var ett flott hus <3 Kan fargen være frostrøyk tro?
    Vi skal og endre fasaden på huset, spennende :)

    SvarSlett
  7. Dang, det der var lekkert! Så spennende å forandre på fasaden da! :D Jeg liker grå hus jeg også, men mitt er hvitt, og det er mange år til det skal males igjen!! :P

    SvarSlett
  8. Heisan du.
    Så spennende. Det blir nok kjempeflott.
    Klæmmer fra Susanne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com