tirsdag 14. september 2010

Nye gardiner på plass i vinduene..♥

blogg om gardiner

Nye gardiner oppe på vinduene3

Idag bruker jeg dagen til å vaske vinduene & bytte gardiner. Har hengt opp litt mere beige gardiner enn de som var der før,de som var der før var hvite. Syns det er artig å bytte litt,men kunne tenkt meg noen blondergardiner jeg. Må se om jeg finner det,vist ikke må jeg kanskje prøve meg selv. Sy noen bomullslaken om til gardiner med noe blonder. Kan da ikke være så vanskelig?!

Bruker dere å skifte gardiner nå når det går mot høst? Holder dere på de lyse,eller blir det mørkere gardiner som kommer opp?

Skulle bare titte innom,nå skal jeg fortsette. Før middagen må ordnes til mine kjære kommer hjem fra jobb & barnehage. Hverdagen ville ikke vært det samme uten de.

Håper alle dere herlige jenter der ute har en flott dag!

klem Christina1

 

6 kommentarer:

  1. Lekkert, og litt varmere enn rent hvitt. :)
    Bytter gardiner og puter etter humør jeg, og da blir det enten lyst eller fargerikt- alt ettersom. Har pleid å bytte ut telysholdere og pynt til høstfargede, men er i en veldig turkis fase nå. Kanskje fordi jeg ikke har sett så mye til havet i sommer, og vil beholde det innendørs? Kommer ihvertfall til å ta med meg noen fargesprakende høstløv inn, men gardinene får bli en stund til.

    God tirsdag! :)

    SvarSlett
  2. So fine gardiner du har fått på plass:) Det blir lunare med litt mørkare gardin no til hausten... Vurderer sjølv om eg skal bytte eller ikkje, men trur det blir bytting til nokre som er litt mørkare;)
    Kjempefin blogg du har og eit nydeleg hus du viser! :)
    Ha ein fin dag vidare;)
    Klem Rakel:)

    SvarSlett
  3. jeg har kjøpt nye som jeg bytter til nå. liker å innrede med varmere og lunere farger nå som høsten kommer. har hatt hvite florlette i sommer.

    SvarSlett
  4. Såå nydelige dem var og nydelig stue!!! :)
    Jeg har lyst og bytte nå mot høsten, har lyst på noen lunere noe. Får se hva som dukker opp :)

    SvarSlett
  5. heia..her e d hvit stil i alt..selvfølgelige hvite gardiner å...
    ha en fin ettermiddag...varm høstklæm fra Marianne:)

    SvarSlett
  6. Hei du,
    så fin stue dere har og gardinene var nydelige. Jeg pleier å henge opp litt dekkende gardiner nå mot høsten.
    Ha en fin kveld!
    Klem Elizabet

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com