mandag 27. september 2010

Hverdagssysler.. ♥

nystekte brød-blogg

God mandag alle sammen! ♥

Idag har jeg virkelig vært husmor på heltid.. å det kjennes,å akkurat nå var det veldig godt å sette seg ned.

Jeg startet dagen kl 0700,med å sette en brøddeig,mens den sto til heving gikk jeg igjennom alle skap på kjøkkene,for å se hva vi trengte utav matvarer. Så skrev jeg middagsplan for denne uke & handleliste.

Vel handlelisten ble lang,var mye jeg manglet. Men nå blir det en stund til jeg skal handle igjen. Så da går det jo ann! Er veldig godt å vite at jeg ikke skal handle på en uke nå,å at alt av middag er klart for hele uke!

Legger ved middagsplanen her :

middagsplan-blogg

Nå er alt ryddet å ordnet etter middag,dusjing av ungen er gjort.. å de har havnet under dynen. Matpakken til barna ligger klar i kjøleskapet til i morgen,å jeg skal nå bare slappe av i kveld. Å det skal bli deilig!! ♥

Hva har dere gjort idag da?

Ha en flott mandagskveld,kjære bloggvenner! ♥

klem Christina1

8 kommentarer:

  1. Hei, og takk for koselig kveldsvisitt hos meg :o)
    Nybakt brød hørtes bare så utrolig godt ut, mmmm..... Må si du er flink, som får satt opp en middags ukesplan - det burde nok flere gjøre..;o)

    Ha en fin kveld videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært!!:o)

    Og så lurt det er å sette opp ukesmenyer, det vil jeg også bli flinkere til!:o) Takk for gode middagsforslag!

    Ha en fin avslappende kveld, det fortjener du!:O)

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  3. wow så effektiv du e :D
    her har æ gått i gang me prosjekt : male inventar og fornye litt :P
    Så får se korsn resultatet av det bli..
    :)
    Ha en flott kveld!

    klæm

    SvarSlett
  4. Så koselig at du fant veien til bloggen min! Brødet så supergodt ut, har alltid hatt lyst til å bake brød men det ender alltid med et fra butikkhylla.

    Så lurt med bacon til fiskeboller - det skal jeg jammen prøve en gang!!

    Provance lammesaus fra Toro er supergod (hadde lammestek flere ganger forrige uke :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Jøss, skal si du har vært flink idag!! Imponert :) Brødet ser jo rågodt ut!!

    Jobb og øvekjøring her idag, så høres ut som dagen din har vært mye mer spennende ;)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  6. Oi hvor flink du er ! NAM!!! det brødet så godt ut. jeg har vært med mine barn i dag. Hentet tidlig i barne age og dro til min sster på bursdagsfeiring. Det var utrolig koselig:)
    Mannen er på jobbreise og det merkes godt. Huset trenger konstant service:) Nå er det snart natte natt:)
    Klem, H
    ***

    SvarSlett
  7. Kjempe lurt å lage en middagsliste over hele uken....

    Ikke noe som er bedre enn hjemmebakt brød...mums!

    SvarSlett
  8. Tjihi, jeg hadde også bakedag igår. Bakte mine ukentlige 8 brød fordi barna mine er blitt så "bortskjemte" at de ikke liker kjøpabrød lenger... Jaja, det tar jo ikke så lang tid da. Og så er det jo såååå godt!

    Superlurt med middagsliste! Jeg stjeler noen middagsideer jeg;)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com