søndag 26. september 2010

Noen tanker en søndagskveld.. ♥

Vær gode med hverandre

rosebukettn-blogg

Vær gode med hverandre er mine ord denne søndagen! Jeg har tatt meg en liten bloggrunde,å var innom noen blogger som fikk urettferdig mye “kjeft”.. Jeg blir lei meg på deres vegne. Er det ikke slik for de fleste som bloggere, at vi gjør det her for vår egen skyld,for at vi syns det er gøy? Så skulle det ikke mangle da at vi kan få lov til å blogge om det vi ønsker ? Jo,jeg mener så det! Å syns du eller noen andre at det jeg eller andre skriver om er kjedelig,unødvendig,osv.. så ikke les det da.. Det er da ingen som tvinger deg til å lese den bloggen!  Jeg syns det er kjempe koselig at så mange er innom bloggen min,å jeg får mere posetiv tilbakemlder både som kommentare & mailer enn jeg får negative.. Så jeg velger å ta med meg de posetive å gå vidre med de. Jeg gidder ikke bruke tid på å bry meg om alle de som bare skriver negative ting.

Vi lever bare en gang,vi gjør dette for gøy skyld.. Så prøv nå å være hyggelig med hverandre,vi blir jo nesten som en “bloggfamilie”,å da er det ikke noe gøy vist noen føler seg utstøtt & alene.

Jeg setter pris på alle dere som er innom,uannsett om dere legger igjen kommentar eller ikke,men jeg syns jo også det er spesielt koselig når dere legger igjen noen ord. Det varmer om hjerte mitt!

Noen gode ord kan gjøre mer enn du tror!

Håper dere alle har hatt en flott søndag & ei herlig helg! ♥

sender dere en bukett med roser for gode ord & besøk ♥

7 kommentarer:

  1. Huff.. Er det virkelig slik ja..! Jeg har ikke kommet over disse bloggene enda.. Men skjønner ikke at folk kan være så ekle mot hverandre..

    Flott innlegg du skriver!

    Håper du har hatt ei fin helg, og får ei toppers uke! Klem fra Silje

    SvarSlett
  2. For et herlig innlegg Christina:) Vi ble helt rørt! Vi har jo vært innom tanken om å slutte å blogge, på grunn av litt tull.. Men, er glad vi ikke gjorde det:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Helt enig:-)

    Ha en god kveld

    Klvem
    agnes

    SvarSlett
  4. Jeg synes noe av det beste med bloggingen er alle de positive menneskene man treffer på. Så da er det unødvendig med klaging. Det er forskjell på å klage på innholdet i en avis du har kjøpt, og en blogg du leser gratis og frivillig... Har ikke lest disse som du skriver om, men er helt enig!

    SvarSlett
  5. Er bare SÅ enig!
    Ønsker deg en herlig og kreativ uke!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  6. Helt enig. Jeg bruker aldri å skrive kommentar, men "sniker" hver dag innom bloggene. Syns det er koselig.
    Klem fra en ivrig bloggleser

    SvarSlett
  7. Fine ord! Sure kommentarer blir så unødvendig og kan føles veldig sterkt for de som skriver bloggen.
    Ønsker deg en fin, ny uke og masse koselige meldinger :0)
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com