torsdag 30. september 2010

På date med symaskinen.. ♥

på date med symaskinen-blogg
I morgentimen har jeg vært på date.. med symaskinen.. ♥
Må jo lære meg dette,så dette er første teppepose jeg har sydd.. Den blir til lillesøster! Å jeg må si meg fornøyd! Litt feil,men det skal jeg ta med meg til neste gang.. så blir det nok bedre! Stoffet er fra stoff og stil. Sydde sammen 2 stoff. Prinsesser på forsiden & bare et rosa stoff på baksiden. Syns det ble fint jeg! Artig å kunne lage noe selv.
Nå har jeg fått bestilt meg vatt,så nå skal det syes hvite hjerter som skal få pynte opp julevinduene mine..Gleder meg så til jul! Bestilte også stoff til julestrømpe til alle 4,tenkte jeg skulle prøve å lage det i år også. Er så mye jeg ønsker å lage,skulle bare ønske døgnet hadde flere timer.
Torsdag = vaskedag.. Jepp,så det skal jeg hive meg rundt med nu.. ♥
Hva har du gjort i morgentimene da?
Nydelig torsdag håper jeg dere alle får ♥
klem Christina1

13 kommentarer:

  1. Åh så flink du e da :)
    Kanskje æ også skulle prøve meg på vatthjerter..
    Æ har hatt besøk av avskemaskinreperatør..
    Som dro en sokke ut av der trommelen går runt,så ikke så rart den ikke ville gå rundt ;) Hihi..Godt det var en sokke da og ikke ei truse han plutselig dro opp,haha :)
    Så nå skal æ vaske tøy i lange baner...Og ta helgevasken! Ha en fin torsdag :)
    Stor klem,Irene!

    SvarSlett
  2. Jeg vil også prøve meg på symaskinen snart, men det er rart hvor mye som kommer først i køen ;)

    Ønsker deg en flott dag!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Sååå flott. Jeg skulle også ønske døgnet hadde flere timer...
    Ha en fin dag.
    :) Susanne

    SvarSlett
  4. Så koselig å lage noe selv...jeg og jentene fikk symaskin til jul i fjor av guttene:) Men jeg må noe bekjemmet si st jeg har enda ikke brukt den...huff..!! Men den er kommet på stua, så det er håp:) Men jeg kan ikke sy heller, så jeg må øve, øve, øve...men øvelse gjør mester har jeg hørt;)

    Ha en flott vaskedag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  5. Her var det koselig:) Takk for titten!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Jeg er enig med deg! :) Det er for få timer i døgnet og jeg trenger flere hender..HE-HE! Jeg har planer om å vaske huset i helgen hvis ingenting annet dukker opp. Imens kan jeg bare drømme om symaskinen. Kanskje jeg tar den frem til jul...enn så lenge kan du inspirere meg! :D

    Ha en flott torsdag!
    klem Mary-Ann

    SvarSlett
  8. Åh, så flink du er:) Vi har symaskin vi også, men bruker den sjeldent! Tror det blir veldig bra det du syr! Du er jo så flink:) Vi blir også mer og mer imponert over den fine layouten du har!! Du er virkelig dyktig til dette:)

    I morgentimene har vi slappet av.. Fortsatt syke, og blir jo ikke så mye bedre..

    Ha en fin dag:)

    Klem fra oss:)

    SvarSlett
  9. Så flink du er:)
    Jeg ønsker meg mange flere timer i døgnet. For da fikk jeg kanskje tid til å sette meg ved symaskina igjen. Har mange planer, både for oss og julemarkedet. Må bare få hodet over vannet først.
    Likte matlista di. Masse godt og variert:)
    Håper du har en fin torsdag.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  10. Du er nu så flink at. Ble super søtt :)
    Hiv deg med på zumba. Jeg er super dårlig men det er nu artig og god trening. :)
    Ha en fin dag vidrere!

    Klem Isabell <3

    SvarSlett
  11. Så flink du er!!! Jeg har også hatt date idag...med symaskinen:)) Her lages det flagg vimpler til kommende bursdager...veldig kjekt!

    SvarSlett
  12. Syns du e direkte flink æ :D
    Klør i syfingran nu.. hehe..

    Masse go helg til dokker!
    klæm

    SvarSlett
  13. Åj, så gøy!
    Hadde vært gøy å se resultatet! :)

    Ha en fin helg!

    klem June

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com