tirsdag 28. september 2010

Vi tenner… ♥

vi tenner-blogg

..høsten er herlig med alle disse lysene som gir en slik flott stemning inne.. ♥

Ble en liten shoppetur på meg idag,hjem med meg ble det hvite speilet som står på det lille rokokkobordet mitt i hørnet.. Kjøpte også et par liftgardiner som jeg får se hva jeg skal gjøre med.. Tenkte å pimpe de opp litt!

Har sydd dynepose til lillesøster idag,fornøyd med meg selv. Kommer nok med bilder i morgen! Det er kjempe artig å sy,å i morgen tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på noen store hvite hjerter til å pynte med til jul… men da lurer jeg på..

Hvor kan jeg kjøpe meg VATT for å ha inni hjertene?

nå skal jeg sette meg i sofakroken å vente på at ukas beste tvdag skal begynne..

Livet er herlige dere! ♥

Ønsker dere alle en super tirsdag!

klem Christina1

 

13 kommentarer:

  1. Å her var det koseleg♥
    Speilet var kjempefint!☺

    Eg er ingen ekspert på utstyr til sying...men kanskje på hobbybutikkar??

    Nyt kvelden☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Vatt.. det så jeg sist på barneskolen og ser min datter har det i barnehagen:) Null kunnskap her altså:) Så koselig du har det! Nyt kvelden!

    SvarSlett
  3. Kjempekoselige høstbilder.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  4. Tror nok de har vatt på Panduro. Det var så koselig hos deg, nydelig lysekrone i taket!

    SvarSlett
  5. Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Du har rett i at høsten også er en fin tid. Særlig når vi har så fint vær som nå. Jeg skal ha noen dager høstferie, så jeg skal virkelig nyte finværet. Du får kjøpt vatt der hvor de har stoffer og syutstyr. Dersom de ikke har fyllvatt men kun platevatt kan du bare rive den opp i biter og bruke det. Bloggen din er forresten veldig koselig!

    SvarSlett
  6. Så koselig!:o)

    Jeg bruker å kjøpe billige innerputer (f. eks på ikea) og bruke fyllet i de til slike syprosjekter. MYE billigere enn å kjøpe vatt på hobbybutikker. Et lite tips!:o)

    Ha en fortsatt fin kveld!:o)

    SvarSlett
  7. Hei:) Du har et nydelig hjem! Hvilket program bruker du for å få skrift inni fotomontasjene dine? Har ikke sett sånn før.

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  8. Hei,

    Jeg tror jeg så små poser med vatt hos Christine på Celines Hus (?). Skjekk der.

    -Renate-

    SvarSlett
  9. Så koselig! Jeg likte veldig godt det speilet:0)
    Ha en fin dag
    Kjersti

    SvarSlett
  10. Koselig det var hos deg. ha en fin kveld i den pene stuen din..

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder fra stuen din ♥ Og jeg gleder emg til og se bilder av dyneposen og de store hvite hjertene, jeg elsker blogger med slike herlige syprosjekter, er så masse inspirasjon her hos deg:) Og du er fantastisk flink og ta bilder ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Stoff og stil har billig fyllmasse i alle varianter. Har du ikke butikk i nærheten så kan du bestille via nettet.

    Takk for titten forresen. Kjempe koselig hos deg:-)

    SvarSlett
  13. Hei Christina!
    Koslig at du tittet innom meg;) alltid gøy med nye fjes!!!
    Så trivelig det det var her hos deg da;)nydelig stemning med lys i høstmørket!
    Flott innlegg du hadde på søndag!!!
    er såååå enig!!!
    har selv ikke lest noe eller opplevd noe direkte negativt enda,bare hørt om det og lest om det andre skriver...
    Jeg tror mye av det negative kommer fra de som ikke har blogg selv,har inntrykk av at mange tror vi bloggere gjør det for å imponere eller skryte...
    men vi gjør jo det bare for oss selv og de som deler vår lidenskap, enten det er barna,foto,huset eller hva det enn måtte vere som opptar oss;)
    Hadde bare resten av verden inneholdt like mye godhet som i blogglandia;)
    gleder meg til å se mer av din blogg;)
    klem Vera

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com